Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 Deler dere ALT? Altså hvis venninnen din sier noe til deg, hvis du har hatt en krangel med moren din eller naboen etc etc. Hvor mye deler dere? Hvis du har en dårlig dag? Er blitt deprimert eller alt mulig... Jeg har delt mye med min kjæreste, men tenker at av og til så trenger jeg faktisk ikke fortelle alt, spesielt om det er negative ting..tenker jeg, dere? Anonymous poster hash: faf47...8e5
Superdolly Skrevet 3. november 2014 #2 Skrevet 3. november 2014 Det meste. Jeg tier stille om jobben pga taushetsplikt. Forteller en venninne meg noe i fortrolighet sier jeg selvsagt ikke det heller. Ellers forteller jeg det meste, også dersom jeg har vondt eller er lei meg. Trenger jo ikke grave seg ned i negativitet likevel.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #3 Skrevet 3. november 2014 Jeg forteller i teorien alt, men i praksis er det jo litt annerledes. Jeg forteller mannen min hemmeligetene til andre, med mindre de spesifikt har sagt at absolutt ingen må vite det (det er jo forskjell på "alvorligetsgraden" av hemmeligheter. Det er vel bare én hemmelighet som har vært så hemmelig at jeg aldri vil dele den med han, og den fikk jeg vite om lenge før vi giftet oss). Jeg har også opplevd seksuelt misbruk i barndommen, og der er det noen ting jeg ikke har delt med han. Jeg har i teorien delt "alt" med han, men det er detaljer som er for fæle til at jeg vil snakke om det. Samme med en del tanker om det jeg har i hverdagen. Jeg har ikke delt alle de med han. Jeg kunne gjort det hvis han hadde spurt eller hvis det hadde kommet en naturlig anledning, men det er jo ikke sånn man bare tar opp ved middagsbordet... Men i teorien kunne jeg fortalt han alt, bare det rette øyeblikket oppstod. Anonymous poster hash: d88f0...b76
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #4 Skrevet 3. november 2014 Det aller meste, men det finnes noen gjemte hemmeligheter som han skal få slippe å vite om. Ting som ligger langt bak i historien, før han og meg. Anonymous poster hash: 022d1...8e1
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #5 Skrevet 3. november 2014 Jeg forteller han alt Bortsett fra at jeg drikker for mye alkohol Anonymous poster hash: 3bbf4...ab5
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #6 Skrevet 3. november 2014 Jeg forteller ikke mannen hvor mye jeg er her inne... Pinlig! Anonymous poster hash: 52b85...b81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå