Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 Jeg skal ha homeparty. Lager det meste. Men lurer litt på hva folk ville kjøpt om de skulle på et slikt party. Hva liker du best? Praktiske løsninger til hjemmet? Babyklær? Møbler? Trenger råd 😊 Anonymous poster hash: ce9d4...bfe
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #2 Skrevet 3. november 2014 Styrer unna alt av homeparty. Kan ikke skjønne at det er marked for dette sørlig lenge mtp nettbutikker. Anonymous poster hash: 90bee...29e
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #3 Skrevet 3. november 2014 Tuperware er jeg interessert i ;-) Anonymous poster hash: 5d301...307
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #4 Skrevet 3. november 2014 Altså, du skal ha et homeparty hvor du selger din egenproduserte "brukskunst"? Jeg styrer gjerne unna slike partyer, jeg foretrekker å være sosial uten kjøpepress Men hadde jeg hatt en venninne som produserte ting kunne jeg kanskje kjøpt noen hjemmestrikkede raggsokker eller votter i friske farger til ungene, selv om slike ting egentlig er gratis for oss som har strikkende besteforeldre... Anonymous poster hash: 2c526...62c
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #5 Skrevet 3. november 2014 Jeg er generelt ikke glad i homeparties, og ihvertfall ikke med hjemmelagede ting. Det føles enda mer påtrengende for man vil jo ikke såre vertinnen om det er hennes ting. Anonymous poster hash: 03f70...901
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #6 Skrevet 3. november 2014 Hæ? Skal du ha homeparty hvor du selger ting du har laget selv? Spesielt. Meget spesielt. Du skulle vært ekstremt dyktig hvis jeg skulle finne på å kjøpe noe. Og hvem skal du invitere? Hadde en av mine venninner invitert til et homeparty hvor hun selger egenproduserte ting ville jeg nok stusset. Hvis hun var så flink til å lage noe, ville jeg heller kjøpt det av henne i en annen setting enn på et homeparty. Anonymous poster hash: d8b00...583
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #7 Skrevet 3. november 2014 spesielle møbler som dette, om prisen var ok http://jysk.no/oppbevaring/entremobler/entrebenker/benk-haderslev-natur hjemmelaget julepynt, synes det er så mye glor og plast... vil ha koselige juleting som barna gleder seg til å ta fram år etter år. Koselige hus med lys, julekrybbe som kan lekes med. men prisen er viktig, skjønner at du skal ha for materialer og jobben men jeg betaler ikke 400 kroner for noe kongler liksom. Du må tenke hvordan du kan få ned prisen, bruke resirkulert materiale etc. Anonymous poster hash: f401e...d94
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #8 Skrevet 3. november 2014 spesielle møbler som dette, om prisen var ok http://jysk.no/oppbevaring/entremobler/entrebenker/benk-haderslev-natur hjemmelaget julepynt, synes det er så mye glor og plast... vil ha koselige juleting som barna gleder seg til å ta fram år etter år. Koselige hus med lys, julekrybbe som kan lekes med. men prisen er viktig, skjønner at du skal ha for materialer og jobben men jeg betaler ikke 400 kroner for noe kongler liksom. Du må tenke hvordan du kan få ned prisen, bruke resirkulert materiale etc. Anonymous poster hash: f401e...d94 Kunne fint laget den der og solgt den for 300,- Og til dere andre. Ja jeg skal selge mine egne ting og ja jeg er dritflink om jeg må få si det, homeparty er etterspurt ikke noe jeg har funnet ut selv. Anonymous poster hash: ce9d4...bfe
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #9 Skrevet 3. november 2014 spesielle møbler som dette, om prisen var ok http://jysk.no/oppbevaring/entremobler/entrebenker/benk-haderslev-natur hjemmelaget julepynt, synes det er så mye glor og plast... vil ha koselige juleting som barna gleder seg til å ta fram år etter år. Koselige hus med lys, julekrybbe som kan lekes med. men prisen er viktig, skjønner at du skal ha for materialer og jobben men jeg betaler ikke 400 kroner for noe kongler liksom. Du må tenke hvordan du kan få ned prisen, bruke resirkulert materiale etc. Anonymous poster hash: f401e...d94 Kunne fint laget den der og solgt den for 300,- Og til dere andre. Ja jeg skal selge mine egne ting og ja jeg er dritflink om jeg må få si det, homeparty er etterspurt ikke noe jeg har funnet ut selv. Anonymous poster hash: ce9d4...bfe Hvordan får du til å lage den og selge for 300? Bare et solid møbelstoff vil koste flere hundre kr... Anonymous poster hash: 90bee...29e
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #10 Skrevet 4. november 2014 spesielle møbler som dette, om prisen var ok http://jysk.no/oppbevaring/entremobler/entrebenker/benk-haderslev-natur hjemmelaget julepynt, synes det er så mye glor og plast... vil ha koselige juleting som barna gleder seg til å ta fram år etter år. Koselige hus med lys, julekrybbe som kan lekes med. men prisen er viktig, skjønner at du skal ha for materialer og jobben men jeg betaler ikke 400 kroner for noe kongler liksom. Du må tenke hvordan du kan få ned prisen, bruke resirkulert materiale etc. Anonymous poster hash: f401e...d94 Kunne fint laget den der og solgt den for 300,- Og til dere andre. Ja jeg skal selge mine egne ting og ja jeg er dritflink om jeg må få si det, homeparty er etterspurt ikke noe jeg har funnet ut selv. Anonymous poster hash: ce9d4...bfe Hvordan får du til å lage den og selge for 300? Bare et solid møbelstoff vil koste flere hundre kr... Anonymous poster hash: 90bee...29e Bestemor eier en husflid- butikk. Får mye av henne, evt får kjøpe billig om jeg trenger mye. Pappa er snekker og får mye møbel- treverk av han. Folk som besøker meg spør hvor jeg har kjøpt må møblene, og tror jeg lyver når jeg sier jeg har laget de selv. Anonymous poster hash: ce9d4...bfe
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #11 Skrevet 4. november 2014 Hva med å lage deg en nettside hvor du selger disse tingene. Godt mulig du er kjempeflink. Men de vennene jeg har som lager ting, er ganske middels flinke, så vil de ha veldig godt betalt. Og på et homeparty føler man seg forpliktet til å kjøpe. Jeg samler på juletrepynt, så det hadde jeg likt. Bare det ikke var for dyrt. Anonymous poster hash: d4218...fba
Elsker livet Skrevet 4. november 2014 #12 Skrevet 4. november 2014 Trefiguerer i samme stil som architechtmade og kay bojesen.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #13 Skrevet 4. november 2014 Hva med å lage deg en nettside hvor du selger disse tingene. Godt mulig du er kjempeflink. Men de vennene jeg har som lager ting, er ganske middels flinke, så vil de ha veldig godt betalt. Og på et homeparty føler man seg forpliktet til å kjøpe. Jeg samler på juletrepynt, så det hadde jeg likt. Bare det ikke var for dyrt. Anonymous poster hash: d4218...fba Hadde nok vært lurt ja 😊 det er vel ikke homeparty i den forstand, ei venninne skal ha med seg en gjeng venninner/kollegaer hjem til meg for å se på en del ting. Jeg skal ikke stå å snakke om produktene på noen måte, er ingen pågående selger. Partyet er som sagt etterspurt, så et evt kjøpepress får de ta på egen kappe. Anonymous poster hash: ce9d4...bfe
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #14 Skrevet 4. november 2014 Trefiguerer i samme stil som architechtmade og kay bojesen. Kunne prøve på noe sånt ja 😊 a Anonymous poster hash: ce9d4...bfe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå