Gå til innhold

ville du byttet jobb?1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nåværende jobb: trives godt. Tjener 450.000. Dagtid, fri helg og helligdager.liker jobben.alt for lang reisevei, men mulighet for hjemmekontor 1 dag i uka. Jobber 100%.

Nytt jobbtilbud: trivsel ukjent. Tjener 340.000 i 100% stilling. Dagtid, men jobber en kveld i uka. Fri helger og helligdager. Vil like jobben, perfekte arbeidsoppgaver for meg.kort reisevei. Ikke mulighet for hjemmekontor.

Hadde du bytta jobb? Arbeidsoppgaver i ny jobb frister, men i nåværende jobb kan jeg jobbe 80% med samme lønn som ved 100% i ny jobb, samt jobbe en dag hjemmefra. Bruker 8 min til jobb i stedet for 45.

Anonymous poster hash: be7f8...4eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke byttet.

Anonymous poster hash: 2b8c6...e18

Skrevet

Ikke byttet!

Anonymous poster hash: 119c5...e43

Skrevet

Hadde forresten tjent mer i 80%, tenkte feil. Så myyye kortere reisevei og perfekte arbeidsoppgaver er ikke nok til å bytte? Jeg er så usikker selv om jeg innerst inne vet jeg ikke vil bytte.

Jobber forresten fra 08.00 til 15.15 med betalt lunsj. Sikkert ikke en gode jeg vil få i ny jobb.

Anonymous poster hash: be7f8...4eb

Skrevet

Ikke byttet, men det er bare du som kjenner på det og som vet hva som er best for deg.

Skrevet

Hvis familien hadde klart oss greit med så mye lavere inntekt, så hadde jeg absolutt vurdert det. Hvis jeg skjønner deg riktig, så vil du spare halvannen time i reising fire dager i uka. Det et seks timer i uka, det! Morgener og ettermiddager med barna. Og du har sikkert ganske høye utgifter med pendlingen også? Så reell forskjell i inntekt er lavere.

Anonymous poster hash: ebca4...7fa

Skrevet

Hvordan er langtidsmulighetene i de to forskjellige jobbene? Muligheten for faglig utvikling, mer ansvar, lønnsøkning, etterutdanning. Det er også viktig å sammenligne pensjon.

Anonymous poster hash: ec71f...72d

Skrevet

Har du forresten prøvd å forhandle opp lønnen i den nye jobben?

Anonymous poster hash: ec71f...72d

Skrevet

Hvis du jobber fra 8-15.15 i din nåværende jobb så jobber du jo allerede 45 min mindre enn det som er normalt i en 100 % stilling. Da " tjener" du jo inn veldig mye av reisetiden på det. Jeg hadde ikke byttet.

Anonymous poster hash: de349...2bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...