Gå til innhold

Hvordan var det med deres symptomer?


FruMille

Anbefalte innlegg

Her er jeg ikke akkurat overøst med symptomer kan jeg si. Har hatt litt ømme pupper og kvalme som kommer og går, treg mage, mensenmurringer og nattlige dobesøk. Nå som jeg har rundet uke 6 så føler jeg at det meste har avtatt og bekymringene tar overhånd! Er det noen som har hatt det på samme måte, at symptomene har kommet og gått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde mensmurringer 1 uke før IKM, og ca 1 uke etter (testet ikke før jeg var 1 uke forsinket). Hadde også ømme pupper og tisset plutselig på natten den første uken etter at jeg testet. Så forsvant murringer og natt-tissingen. Nå har jeg ømme pupper som har vokst som eneste symptom. Er 7 uker i dag. Heldigvis ingen kvalme!

Med min første hadde jeg murringer og ømme pupper i 2 uker, så ingenting før jeg ble kvalm i uke 9.

Med nr 2 hadde jeg ingen symptomer før jeg var 5 uker - da ble jeg kvalm og den satt der i 5-6 uker. 

 

Varierer veldig dette her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det varierer veldig fra dag til dag. Akkurat nå er jeg mest trøtt og slapp egentlig. Litt småuggen som kommer og går, stikkinger i magen og lite matlyst....Men det endrer seg daglig.

 

Er 6+2

 

Med nr 1 hadde jeg nesten ingen symptomer før helt på slutten. Da var jeg mest plaget med leggkramper og halsbrann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer sliten en vanlig, middels ømme bryst, kvalme som kommer og går hele dagen... Har i tillegg en rar følelse i magen hele dagen - som om jeg skulle vært konstant sulten/stappmett

 

7+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært konstant trøtt siden jeg fant ut at jeg var gravid, og hatt en mild, men ubehagelig kvalme som har kommet og gått. Har også vært konstant sulten og følt meg utilpass. Er 10+5 i dag, og symptomene forsvant for 3 dager siden. Føler meg endelig som et vanlig menneske igjen. Håper det fortsetter sånn!

 

Eneste som indikerer at jeg er gravid nå er at jeg er nesten en bh-størrelse og en buksestørrelse over normalen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel her kom plutselig kvalmen som julekvelden på kjerringa, PANG så var jeg kvalm, skikkelig kvalm! Og puppene ble hakket ømmere! Så nå går jeg og spiser nesten hele tiden, føles som at jeg er kjempe sulten hele tiden, og spiser jeg ikke da så blir jeg skikkelig uggen! Får krysse fingrene for at dette er gode tegn! Er i følge legen 7+1 idag, men min egen beregning (menstermin) tilsier 6+5 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...