Gå til innhold

Dere som er huseier med utleie del, se hit.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi leier leilighet, avløpet er tett å vi må mest sannsynlig ha rørlegger.

Er dette vi som skal koste på eller huseier ?

Anonymous poster hash: 0456a...34d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på årsaken til hvorfor det er rett.

Anonymous poster hash: 6a41f...cfe

Skrevet

Huseier!

Ikke nødvendigvis

Anonymous poster hash: 6a41f...cfe

Skrevet (endret)

Det spørs hva som er grunn. Dere er selv ansvarlig for vedlikehold,som rens av sluk mm. Så hvis feilen er kommet av manglende vedlikehold, er dere ansvarlig.

Endret av ØYNE
Skrevet

Vi har bodd her i 7mnd, aldri hatt tett rør tidligere, dusjet å hele badet flommet over med vann. Aldri hatt tett vask hverken på bad eller kjøkken heller ingen problemer med toalettene.

Bare en mega stor overaskelse fra siste dusj, hele badet er et stort basseng.

HI

Skrevet

Vi har bodd her i 7mnd, aldri hatt tett rør tidligere, dusjet å hele badet flommet over med vann. Aldri hatt tett vask hverken på bad eller kjøkken heller ingen problemer med toalettene.

Bare en mega stor overaskelse fra siste dusj, hele badet er et stort basseng.

HI

Hatt fremme dusjen da og kikket nedi selv?

Anonymous poster hash: 59887...2b2

Skrevet

Jeg gikk jo ut i fra at det ikke bare var vasken som var tett liksom. *Oppegående mennesker tar gjerne en runde med plumbo`n for å løsne opp i skitet.

Men som HI skriver så flyter det på badet og hadde slik en runde i våres i huset her, og rørlegger måtte tilkalles. Viste seg at det var tett i rørene og måtte spyles :(

Skrevet

Nei det skjedde så raskt, ikke noe tegn tidligere til at ting har vært tett, men nå vasset vi i vann. har dratt frem hele dusjkabinett og åpnet sluket, men virker som feilen ligger lengre ned i rørene.

Skrevet

Jeg vil tippe at dette ligger på dere. Rør går fra tid til annen tett, og dette er sannsynligvis hår og såperester.

Anonymous poster hash: 0fc3f...607

Skrevet

Fjern hår i sluken i gulvet. Bruk en sånn ståltråd med klype på. Dette er noe vi alle gjør minst en gang per år. Er det etter det fortsatt tett kan du høre med huseier hva du skal gjøre videre.

Anonymous poster hash: 45fe9...26e

Skrevet

Rør blir ikke tett på et år! Vi har aldri vært særlig nøye med å rense rørene(!?). Brukt Plumbo når det begynner å gå tregt, ikke mer. Og har bodd her 10 år. Jeg har hår til rumpa..

Vi har hatt tette rør da... Og da var det våtservietter!

Dere og huseier har felles rør utenfor huset, så dette kan være huseier.

Men.. Er dere sikker på at dere ikke har hørt surklelyder fra tid til annen? Det gjorde vi før det ble helt tett. Hvis ikke vil jeg tro det er en akutt hendelse.

Anonymous poster hash: 4452b...543

Skrevet

Eldre rører må vedlikeholdes oftere og kan bli tette på under ett år om det ikke forebygges!

Anonymous poster hash: 09b9d...1f1

Skrevet

Vi deler halvpart av 2-mannsbolig, så vi har nok fellesrørsystem vil jeg tro.

Ingenting annet enn dusjen som er tett.

Skrevet

Litt avhengig av hvordan rørene henger sammen, men sannsynligvis går vask og dusj i samme rør. Om det bare er dusjen som er tett er det er jo "proppen" nærme dusjen.

Anonymous poster hash: 0fc3f...607

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...