Gå til innhold

Scott Disick

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes han er så tiltrekkende, kjekk og morsom - særlig med skjegg. Er jeg rar, eller er vi flere som liker han? :P

Anonymous poster hash: 07395...a0b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker han! Men ikke med skjegg, jeg fikser ikke skjegg 😛

Skrevet

Urk, glatt overfladisk selvsentrert fyr

Anonymous poster hash: 2f34b...d8c
Skrevet

Du mener vel Lord Disick ;)

Men takk for påminnelsen om at k&k takes the hamptons (?) Kom ut på nett i dag! Tommel opp for serie-titting i kveld :)

Skrevet

Han er kjempemorsom, og ganske kjekk MED skjegg.. Men han er for tynn og liten... 

Anonymous poster hash: f1c0a...305
Skrevet

Men takk for påminnelsen om at k&k takes the hamptons (?) Kom ut på nett i dag! Tommel opp for serie-titting i kveld :)

Hvor ser du det?

👍

Skrevet

Hvor ser du det?

👍

Var ikke mange sider som hadde lagt den ut enda, men watchseries.ag hadde den :)

Skrevet

Tja, det er både og synes jeg! Av og til får jeg inntrykk av at han er en slesk,mens noen ganger er han ganske sjarmerende! Liker den rufsete Scot med skjegg ;)

Anonymous poster hash: a1b4e...5fe

Skrevet

Han er ikke stygg, men jeg hadde ikke snudd meg etter han. Syns han er slesk, overopptatt av penger og så er han jo alkoholiker. Så dessverre har jeg aldri tenkt at han er kjekk! Syns broren til Kardashiansøstrene er kjekkere da, og halvbroren til de yngste jentene (Brody Jenner fra The Hills)...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...