Gå til innhold

Middagservering, når barna er borte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begge barna ble med venner hjem etter skolen. Vi henter ca 1900. Vi foreldre er påjobb til vi henter. Jeg antar jo at barna fikk middag der de var på besøk, vår middag er fiskekaker og ris med grønnsaker. Ville dere servert dette som da kveldsmat, eller brødskiver?

Anonymous poster hash: 86b2c...95a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiller det virkelig noen rolle?

Anonymous poster hash: bbee3...cdf

Skrevet

Da ville jeg droppet middag i dag og latt de få noen kalde fiskekaker i matboksen i morgen eller spart middagen til i morgen. Til kvelds hadde de fått et par skiver, yoghurt eller litt frokostblanding, altså det de pleier spise til kvelds.

Anonymous poster hash: 4d2c9...ff6
Skrevet

Jeg ville spurt dem hva de ville ha.

Anonymous poster hash: cf3fe...eeb
Skrevet

Jeg hadde også spurt dem. Det går jo an å begrense mengden om de pleier å spise lite til kvelds :)

Skrevet

Mine får vanligvis ikke kveldsmat. Spiser middag ca 18.00. Da trenger i hvertfall ikke jentene som legger seg 20.00 noe mer. Så sant de har fått middag ville jeg bare tilbudt dem en skive om de var sultne.

Anonymous poster hash: 63438...794

Skrevet

Det er enda godt vi har dib, så vi får hjelp til de store vanskelige spørsmålene i livet...😜

Anonymous poster hash: ab1d6...9b8

Skrevet

Jeg beregner ikke middag til barna hvis de er med andre hjem. ( avtalt besøk) Men er det rester får de selvsagt det eller annen kveldsmat hvis de er sultne når de kommer hjem

Anonymous poster hash: 502e0...554

Skrevet

Hvis vi spiser middag når det er kveldsmattid for barna, så får de selvfølgelig også det vi spiser! Uavhengig av hva de har spist tidligere. Barna mine er normalvektige og aktive, så de har ikke vondt av en ekstra runde med middag i stedet for de vanlige brødskivene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...