Gå til innhold

Dere som vil gi og motta julegaver i år.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Moderator er det mulig å gjøre denne sticky?

Skrevet

Dytt

Anonymous poster hash: 13a27...18b
Skrevet

Dytter igjen :)

Skrevet

dytt

Anonymous poster hash: 04a63...08a
Skrevet

dytt

Skrevet

Jeg dytter litt igjen jeg, i tilfelle noen som vil være med ikke har fått dette med seg. :)

Skrevet

til dere som lurte på hva som skjedde i fjor,så skriver hun litt selv om det på denne linken nå:

I fjor fikk jeg mange gaver her, fra de som hadde gode hjerter :hjerte: .....Jeg ba bare om brukte leker og klær her inne, fordi jeg ville gjøre barna mine glad... jeg holdt kontakt med alle som har skrevet til meg, fordi jeg ville være sikkert at barna mine får noe .. til slutt fikk de mange pakker, og de var så lykkelig....

så jeg vet at jeg har ikke lov å be om gaver til barna i år.. det var mange som var sinte på meg, sikkert er de sinte til i dag...

vil bare si at barna mine leker fortsatt med lekene som de fikk i fjor, og bruker fortsatt disse klærne .. hele året kunne de være så lykkelig...

vi har dessvere enda mere vanskeligere situasjon med økonomien enn i fjor, fordi vi bor ikke i Norge lenger, vi er tilbake i hjemmelandet, og uten støtte fra sosialet...

men jeg kommer aldri å glemme hva dere har gjørt for oss i fjor. Takk en gang til :wub:

Anonymous poster hash: 9976c...d55
Skrevet

Bump :) godt tråden blir litt mer synlig!

Skrevet

Hvor mye er det vanlig å kjøpe for?

Anonymous poster hash: 63aac...074

Skrevet

Hvor mye er det vanlig å kjøpe for?

Anonymous poster hash: 63aac...074

Jeg synes det er litt skummelt å nevne en sum, siden noen da kan føle seg presset til å gi like mye, og kanskje noen mottakere blir skuffet om de får mindre. Bedre å gi det en selv synes er passe, og gi med hjertet. :)

Men uten å si beløp så kan jeg jo nevne at jeg har kjøpt for omtrent like mye til hvert av barna som jeg gir til mine foreldre, søsken og tantebarn. Altså litt mindre enn til egne barn. (Nå fikk jeg litt dårlig samvittighet av å skrive det siste der kjenner jeg, men det er vel naturlig å gi mest til sine egne...)

Skrevet

rundt 200 kr tenker jeg hvertfall.

Skrevet

til dere som lurte på hva som skjedde i fjor,så skriver hun litt selv om det på denne linken nå:

I fjor fikk jeg mange gaver her, fra de som hadde gode hjerter :hjerte: .....Jeg ba bare om brukte leker og klær her inne, fordi jeg ville gjøre barna mine glad... jeg holdt kontakt med alle som har skrevet til meg, fordi jeg ville være sikkert at barna mine får noe .. til slutt fikk de mange pakker, og de var så lykkelig....

så jeg vet at jeg har ikke lov å be om gaver til barna i år.. det var mange som var sinte på meg, sikkert er de sinte til i dag...

vil bare si at barna mine leker fortsatt med lekene som de fikk i fjor, og bruker fortsatt disse klærne .. hele året kunne de være så lykkelig...

vi har dessvere enda mere vanskeligere situasjon med økonomien enn i fjor, fordi vi bor ikke i Norge lenger, vi er tilbake i hjemmelandet, og uten støtte fra sosialet...

men jeg kommer aldri å glemme hva dere har gjørt for oss i fjor. Takk en gang til :wub:

Er det noen som har link til tråden fra i fjor?

Anonymous poster hash: 4eff2...5bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...