Gå til innhold

Mister venner under svangerskapet, flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pga en jobb med farlige kjemikalier har jeg vært sykemeldt fra positiv test. Jeg er gravid i 6 måned nå å må si jeg er litt skuffet over noen av vennene mine. Føler meg litt ensom.

To stk sliter med å bli gravide. Jeg og hun ene var veldig nære, nå tar hun aldri kontakt alltid jeg som gir lyd fra meg. Hun Spør ikke hvordan det går eller om vi skal sees. Samme med hun andre som også sliter med å få barn, hun tar aldri kontakt.

Den tredje jobber endel så vi sees sjelden, det er jo greit.

Disse tre trodde jeg sto meg nærmest. Dette barnet vi nå venter tok oss tre år å "lage" og vi måtte gjennom ivf. I tillegg har vi mistet to små spirer så jeg føler jo vi fortjener at det går bra. Føler nesten de to venninnene mine ikke tåler meg ettersom jeg er gravid, var jo da kontakten opphørte. Jeg har sendt de flere sms men blir aldri noen avtale om å sees selv.

Flere som mistet venner i svangerskapet?

Anonymous poster hash: ac660...759

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når babyen kommer får du mange nye venner med barn på samme alder i ditt eget nabolag. Det er disse som blir de viktige støttespillerne dine i hverdagen fremover.

Har selv gode venninner fra barndom, studier og tidligere jobber, med barn i ulike aldre og geografisk spredt.

Merker nå at de begynner våkne litt mer til livet de vennskapene, når barna vokser til og kapasiteten øker. Men i hverdagen er det mine barns venners foreldre jeg henger med. Vi finner på ting med barna.

Sårt nå, muligens for dere alle tre. Ting ordner seg over tid.

Anonymous poster hash: 48a21...e0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...