Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 Vi er 4 venninner som har kjent hverandre i mange år, alle blir 30 i år. Hun ene venninna mi har skrevet fine gratulasjonsord og lagt ut bilde av alle venninnene unntatt meg på bursdagen. Hun har forøvrig gjort det samme med alle hun kjenner. Fikk vondt i magen da jeg så det. De andre skrev også fine ting til hverandre mens jeg bare får standardfraser som gratulerer med dagen..Føler ingen setter pris på meg. Anonymous poster hash: cb63d...c25
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #2 Skrevet 3. november 2014 Gjorde du noe spesielt til dem? Anonymous poster hash: fa74c...03c
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #3 Skrevet 3. november 2014 Gratulerte dem jo, poenget er at denne venninna mi alltid gjør litt ekstra ut av invitasjonene uavhengig av hvem det er til. Anonymous poster hash: cb63d...c25
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #4 Skrevet 3. november 2014 Enten så kan de venninnene ha et tettere bånd enn du tror, eller hun er lei av å lage kort. Jeg kan være litt sånn. Når jeg er lei er jeg lei. Ting som plutselig tar tid i en kanskje mer stressende hverdag enn normalt. Hvis man feks har trøbbel i forholdet. Hvis man har glemt det, og ikke har mulighet å fikse det før dagen. Det er mange grunner Ikke heng deg oppi det, det ødelegger bare deg, - ingen andre. Anonymous poster hash: fa74c...03c
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #5 Skrevet 3. november 2014 Jeg legger ut gratulasjoner på fb med bilde, slik denne venninnen din gjør. Men jeg har et par venninner jeg ikke Gjør det til da de aldri så mye som trykker liker på bildene mine. Det må gå begge veier. Anonymous poster hash: 3adfd...471
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #6 Skrevet 3. november 2014 Jeg legger ut gratulasjoner på fb med bilde, slik denne venninnen din gjør. Men jeg har et par venninner jeg ikke Gjør det til da de aldri så mye som trykker liker på bildene mine. Det må gå begge veier. Anonymous poster hash: 3adfd...471 Kjenner at jeg er så lykkelig over å ikke føre regnskap eller legge spesiellt merke til slike ting! Anonymous poster hash: a91b4...4fa
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #7 Skrevet 4. november 2014 Jeg trykker liker på bildene deres, har ikke noe med det å gjøre. Anonymous poster hash: cb63d...c25
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #8 Skrevet 4. november 2014 Jeg gjør som din venninne med de jeg setter ekstra pris på. Har ikke noe med å ikke like eller noe slikt men noen mennesker er man mer glad i enn andre. Anonymous poster hash: 16427...54c
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #9 Skrevet 4. november 2014 Er bare så lei av å ikke føle meg verdsatt. Anonymous poster hash: cb63d...c25
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #10 Skrevet 4. november 2014 Jeg legger ut gratulasjoner på fb med bilde, slik denne venninnen din gjør. Men jeg har et par venninner jeg ikke Gjør det til da de aldri så mye som trykker liker på bildene mine. Det må gå begge veier. Anonymous poster hash: 3adfd...471 Seriøst?? Det er ikke alle som sitter å stirrer på Facebook hele dagen skjønner du. Anonymous poster hash: 315f9...017
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #11 Skrevet 4. november 2014 Kjenner jeg er glad for at jeg ikke har nære venninner. Det er så mange som fører regnskap over hvor mange bilder man har likt, hvor mange selfies man har kommentert med "søta!", "pena!", "schnuppa, du er bare beeeest <3 <3 <3", at jeg klarer meg kjempefint uten dramaet. Synes faktisk synd på folk som lever for likes, schnuppe-kommentarer og slik overfladisk skitt. Anonymous poster hash: cf354...69f
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #12 Skrevet 4. november 2014 Jeg legger ut gratulasjoner på fb med bilde, slik denne venninnen din gjør. Men jeg har et par venninner jeg ikke Gjør det til da de aldri så mye som trykker liker på bildene mine. Det må gå begge veier. Anonymous poster hash: 3adfd...471 Seriøst?? Det er ikke alle som sitter å stirrer på Facebook hele dagen skjønner du. Anonymous poster hash: 315f9...017 Nå er ikke jeg anonym over her, men jeg er litt enig med henne. Jeg ser også enkelte som aldri liker mine bilder eller statuser, men som liker mange andres hele tiden. Har ikke noe med å være på facebook hele tiden, men når man vet at enkelte har sett både bilder og statuser man har skrevet, og aldri liker noe, så er det noe i alle fall jeg merker meg. Og jeg vet at spesielt en person har sett det jeg har lagt ut, fordi hun sier det til meg. Anonymous poster hash: f6121...ca1
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #13 Skrevet 4. november 2014 Kjenner jeg er glad for at jeg ikke har nære venninner. Det er så mange som fører regnskap over hvor mange bilder man har likt, hvor mange selfies man har kommentert med "søta!", "pena!", "schnuppa, du er bare beeeest <3 <3 <3", at jeg klarer meg kjempefint uten dramaet. Synes faktisk synd på folk som lever for likes, schnuppe-kommentarer og slik overfladisk skitt. Anonymous poster hash: cf354...69f Helt enig:) Anonymous poster hash: f3544...c8a
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 4. november 2014 #14 Skrevet 4. november 2014 Ok HI, her skal jeg være den første som er enig med deg. Jeg ville nok også blitt litt lei meg hvis det kun var meg i vennegjengen som ikke fikk samme oppmerksomhet som de andre. Jeg hadde også kjent på den. Det handler ikke om å følge med og holde regnskap på likes og kommentarer. Her blander dere kortene. Hi skriver at de er en venninnegjeng på fire stk, der alle utenom henne har fått ekstra oppmerksomhet på bursdagen sin. Den merker man seg, og det er veldig rart at flertallet her oppriktig mener at HI overdramatiserer dette. Hadde dette vært en reell situasjon for dere andre, så tenker jeg pipa hadde fått en annen lyd.....
*Yuna* Skrevet 4. november 2014 #15 Skrevet 4. november 2014 Enig med Kari Mari. Skjønner godt du ble skuffet.
Luksusdyret Skrevet 4. november 2014 #16 Skrevet 4. november 2014 Ok HI, her skal jeg være den første som er enig med deg. Jeg ville nok også blitt litt lei meg hvis det kun var meg i vennegjengen som ikke fikk samme oppmerksomhet som de andre. Jeg hadde også kjent på den. Det handler ikke om å følge med og holde regnskap på likes og kommentarer. Her blander dere kortene. Hi skriver at de er en venninnegjeng på fire stk, der alle utenom henne har fått ekstra oppmerksomhet på bursdagen sin. Den merker man seg, og det er veldig rart at flertallet her oppriktig mener at HI overdramatiserer dette. Hadde dette vært en reell situasjon for dere andre, så tenker jeg pipa hadde fått en annen lyd..... Jeg tror at de som aldri har blitt mobbet og frosset ut da de gikk på skolen ikke klarer helt å sette seg inn i det å bli utestengt fra en venninnegjeng...
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 4. november 2014 #17 Skrevet 4. november 2014 Ok HI, her skal jeg være den første som er enig med deg. Jeg ville nok også blitt litt lei meg hvis det kun var meg i vennegjengen som ikke fikk samme oppmerksomhet som de andre. Jeg hadde også kjent på den. Det handler ikke om å følge med og holde regnskap på likes og kommentarer. Her blander dere kortene. Hi skriver at de er en venninnegjeng på fire stk, der alle utenom henne har fått ekstra oppmerksomhet på bursdagen sin. Den merker man seg, og det er veldig rart at flertallet her oppriktig mener at HI overdramatiserer dette. Hadde dette vært en reell situasjon for dere andre, så tenker jeg pipa hadde fått en annen lyd..... Jeg tror at de som aldri har blitt mobbet og frosset ut da de gikk på skolen ikke klarer helt å sette seg inn i det å bli utestengt fra en venninnegjeng... Helt enig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå