Gå til innhold

Takk

Anbefalte innlegg

Gjest lillehi
Skrevet

Jeg ser at det tidvis er mange som kritiserer både enkeltbrukere og brukermassen i sin helhet her på forumet. Jeg vil derimot rette en takk til dere brukere for å være hjelpsomme, støttende, empatiske men også kritiske. Dere aner ikke hvor mye dere har hjulpet meg i en tøff, men som regel fin hverdag med deres humor, gode råd, praktisk hjelp og godord😃 jeg føler på en måte at jeg har venner her inne, som jeg kan ty til hvis jeg trenger det! Så igjen, tusen takk💕 klem til dere alle fra meg💕

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig. Jeg har ofte følt det samme. Når ting har vært vanskelig har jentene her inne virkelig vist seg fra sin beste side. Mye snille, godhjerta mennesker her. Så det gjelder å se forbi de som bare tuller og provoserer her inne. Klem til deg 💜

Skrevet

For ikke snakke om at man også kan få seg en god latter her til tider :-)

Gjest lillehi
Skrevet

For ikke snakke om at man også kan få seg en god latter her til tider :-)

Hehe det er sant😃

Skrevet

Enig, lillehi. Det er mange fantastiske sjeler her. :)

Skrevet

Dette var et hyggelig innlegg Lillehi :)

Jeg tenkte faktisk på deg i går og lurte på hvordan det gikk med deg om dagen?  :)

Skrevet

For et koselig innlegg lillehi! :) Du sprer glede <3

Gjest lillehi
Skrevet

Dette var et hyggelig innlegg Lillehi :)

Jeg tenkte faktisk på deg i går og lurte på hvordan det gikk med deg om dagen? :)

Joda går bra her, men gruer meg litt til julehøytiden med de utfordringer den bringer😉 håper dere har det bra også! Dette er nettopp et eksempel på det jeg mener i hovedinnlegget mitt! Det varmer at folk tenker på meg💕💕

Skrevet

😃

Anonymous poster hash: 95fd8...506

Skrevet

♡ Enig. Føler meg litt venneløs om dagene. Tok meg i å tenke at jeg har jo dib damene, haha.

Anonymous poster hash: 1202e...c84

Skrevet

Håper dere får en fin jul selv om det kommer utfordringer din vei :)

Skrevet

Det er mange fine mennesker her, ja, tross alt og heldigvis. Og du er en av dem. :)

Klem til deg <3

Skrevet

Et fint innlegg :-) jeg håper du har det bra! Syns det er så godt å høre at det kan komme noe positivt ut av dette forumet også. Det kan være mye negativitet og dritt her, men det er også folk som er oppriktige og opptatt av å hjelpe folk i sine svar på innlegg. Tror at man burde tenke litt mer gjennom måten man svarer folk på, man vet ikke hvem som er i andre enden og jeg tror at slik som samfunnet er nå så er det mennesker som ikke har så nære relasjoner til andre så derfor er et internettforum deres eneste mulighet til å ta opp personlige og ømtålige tema og problemstillinger og da burde de bli svar med respekt selv om man kanskje ikke er like enig. Selvfølgelig er det personer her som lager innlegg og tråder bare for å provosere å ha det moro og det er ikke like enkelt å skille mellom hva som er sant å ikke..

Lillehi: Jeg vil gjerne sende deg en liten oppmerksomhet til jul dersom du tar i mot!

Skrevet

Koselig innlegg :) håper du og datteren din får en fin jul.

Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Jeg er sikker på at du og datteren din vil få en fin jul :)

Og hvem vet, kanskje kommer nissen på besøk også? :P

Gjest lillehi
Skrevet

Hehe jeg får passe på å sette ut grøt🎅🎄

Gjest lillehi
Skrevet

♡ Enig. Føler meg litt venneløs om dagene. Tok meg i å tenke at jeg har jo dib damene, haha.

Akkurat sånn føler jeg det og💕👍

Skrevet

Hvor i landet bor dere lillehi? Hadde vært hyggelig å invitere dere på julelunsj i jula :)

Anonymous poster hash: a2717...dd9

Skrevet

Akkurat sånn føler jeg det og

Så heldig du er. :) Skulle ønske jeg turte å skrive med nick, så hadde kanskje jeg også blitt litt kjent med noen her etter hvert. Men skriver alltid anonymt pga all mobbingen her inne. Har dessverre ikke evnen til å bare la det prelle av. :/

Anonymous poster hash: fb5b4...952

Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Hehe jeg får passe på å sette ut grøt🎅🎄

Ho ho ho! Merry xmas :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...