Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 Jeg lurer på om dere kan komme med deres beste tips til hva som er lurt å ha i stellevesken ☺☺ trenger tips til hva som er lurt å ha der! (Bleier skjønner jeg såklart da) Er det noe dere absolutt ikke klarer dere uten? Har dere noen gang stått på et stellerom og manglet noe essensielt? (Som jeg bør passe på at jeg alltid har med) ☺ Hvilke stelleprodukter/merker er de beste? Anonymous poster hash: 886a8...986
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #2 Skrevet 3. november 2014 Strengt tatt er det bare en bleie og et par våtservieter du trenger. har ungen ofte litt løs mage kan det bli en del søl. Da trenger du noen fler våtservieter og et ekstra klesskift i tillegg, samt en plastpose til å putte det tilgristete tøyet i. Anonymous poster hash: c43ca...54c
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #3 Skrevet 3. november 2014 Bleier Klesskifte Papirservietter og en flaske med vann (istedenfor våtservietter ved bleieskift) Når den tiden kom hadde jeg ofte med en skål med middag og en skje Tåteflaske/ drikkekopp med vann. Også ting som nøkler, mobil og bankkort. Anonymous poster hash: 5c254...8a7
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #4 Skrevet 3. november 2014 Bleier, våtservietter, ekstra skift, smokk, middagsglass/smoothie, sinksalve, antibac og engangs stellematter. Anonymous poster hash: 89b0b...b68
Bustetroll Skrevet 3. november 2014 #5 Skrevet 3. november 2014 Brukte aldri stelleveske.. Hadde 2 bleier + våtservietter i lomma på vogna eller i understellet. Også en smokk og en tåteflaske og en boks mme. Men har aldri hatt med meg f.eks klesskift, kremer osv..
PRobert Skrevet 3. november 2014 #6 Skrevet 3. november 2014 Har et skift oppi, + et par bleier og våtservietter. Jo, og en pakke ferdigblandet mme, i tilfelle rottefelle eller krig:p
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #7 Skrevet 3. november 2014 Innhold varierer litt med babyens alder og årstid og med hvor langt hjemmefra vi skal. Nyfødt: -bleier -stelleunderlag -våtservietter/tørrservietter og bleiekrem -håndsprit -klesskift til baby -t-skjorte og ammeinnlegg til meg (lekkasjer) -noen kjeks, energibar ol da jeg ofte får lavt blodsukker i starten når jeg ammer Til litt større baby: -bleier, stellematte, stellesaker -klesskift til baby -en leke eller to -smekke og mat -kopp eller flaske Andre ting som solhatt, siklesmekke ol ved behov. Anonymous poster hash: b2e3f...c9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå