Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 Hvor lenge er det man må passe på at det ikke blir skjevt igjen? Han har så fin hodeform, vil ikke at det skal bli skakt!! Anonymous poster hash: f6037...cf5
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #2 Skrevet 3. november 2014 Skal man det? Det hørte jeg aldri noe om. :S Hvordan gjør man det da? Anonymous poster hash: 01d32...831
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #3 Skrevet 3. november 2014 Min er straks ett år, og vi måtte passe på at han ikke lå på favorittsiden frem til han klarte å snu hodet selv. Nå er han nesten helt rett. Anonymous poster hash: bb406...b74
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #4 Skrevet 3. november 2014 Passer på at de ikke får en favoritt-side å ligge på.. Anonymous poster hash: f6037...cf5
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #5 Skrevet 3. november 2014 Oida, hadde flaks her da... jeg la alltid min på siden i vogna, for det var kun da han fikk sove, og kun på en side... Heldigvis er ikke hodet hans skjevt i det hele tatt. Da må det jo være sånn at det skal litt til eller? Eller er det individuelt? Anonymous poster hash: 01d32...831
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå