Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 Klarer dere å kose dere like mye nå som dere gjorde i tidligere permisjon? Er det mye stress siden de større må hentes og bringes? Anonymous poster hash: f8c28...6f1
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #2 Skrevet 3. november 2014 Jeg koser meg mer enn noen sinne! Ja, det er travelt, men jeg lar ikke ting stresse meg sånn som med de to andre, og bekymringene er også færre. Jeg nyter mammalivet og vet at våkennetter går over etter hvert. Anonymous poster hash: 32007...3f9
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #3 Skrevet 3. november 2014 Jeg synes ikke permisjon er koselig uansett. Drittkjedelig å sitte mutters alene hjemme hele dagen, brystbetennelse, ammeproblemer, null nattesøvn, kolikk og annen dritt. Så nei, gleder meg ikke i permisjon til nr 4, men det er bare en fase som man må gjennom. Stress er det ikke, bare veldig, veldig kjipt. Anonymous poster hash: c4d4d...9cd
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #4 Skrevet 3. november 2014 Den tredje permisjonen min var absolutt den fineste, selv om vi fikk et barn som trengte tett oppfølging og vi var hos fysioterapeut to ganger i uken, jevnlig på sykehus osv i tillegg til levering og henting av de to eldste. Innstillingen din har alt å si her, tenker du at dette blir slitsomt og stress så gjør det faktisk det. Anonymous poster hash: 591fd...563
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #5 Skrevet 3. november 2014 Jeg har det også bedre enn i de to forrige. Storkoser meg hjemme med minstemor. Til tider travelt, men slapper bedre av nå enn tidligere. Anonymous poster hash: 4e748...87f
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #6 Skrevet 3. november 2014 Var absolutt den beste permisjonen. Syns det var litt kjedelig med førstemann. Nå hadde jeg god tid til oppfølging av skolebarna og kunne ta en pause fra tidsklemma. Anonymous poster hash: e8b54...6e0
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #7 Skrevet 3. november 2014 Koser meg hjemme med nr 3( har gjort det med de to andre også) Deilig å ikke stresse!! Anonymous poster hash: 79003...687
Mor di! Skrevet 3. november 2014 #8 Skrevet 3. november 2014 Absolutt beste og roligste permisjonen. Har nok litt å gjøre med at jeg vet hvor travle ettermiddager er, så nyter late dager med verdens roligste og harmoniske baby. Henter eldste etter skolen, og mellomste i barnehagen (av og til henter far), og handler på veien. Da har jeg god tid til å lage middag. Leksene blir gjort rett etter skolen, og da går ettermiddagen som smurt. Har i tillegg nettopp flyttet Inn i nytt hus, så alt er nytt og pent rundt oss☺️ Har en del venninner som også går hjemme, så blir av og til trilleturer og kaffibesøk - kos! Gruer meg til hverdagen innhenter oss for fullt😳
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #9 Skrevet 3. november 2014 Takk for svar dere:-) er i permisjon med nummer to nå nemlig, og koooooser meg! Vi skal ha en til, og "frykter" nemlig at dette kan bli mer slitsomt siden vi da vil ha en på skole og en i bhg.. Er bare litt redd jeg ikke vil oppleve dette igjen. Vet jo at barn er forskjellige, men jeg har ikke hatt noen rolige barn, så forventer ikke det. Men håper å nyte neste perm og:-) Anonymous poster hash: f8c28...6f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå