Gjest ♡perla Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 Jeg går rundt og tenker ganske mye på sex hele dagen.... Nå kvelden kommer, unger er i seng og muligheten er der, er som regel lysten borte...! Fortvilende! Noen med gode råd til meg?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #2 Skrevet 3. november 2014 Dere har ikke mulighet til å stikke av en liten stund før det blir kveld? Anonymous poster hash: 06422...fd9
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #3 Skrevet 3. november 2014 Samme problem her, er et morgenmenneske og var alltid klar til en morgenøkt før vi fikk barn. Nå er det blitt umulig, med gutten som ligger vegg i vegg med oss og er enda mer A-menneske enn meg. På kvelden er det aldri helt tilfredsstillende for meg. Da vil jeg helst sove. Anonymous poster hash: 0bf30...707
Gjest ♡perla Skrevet 3. november 2014 #4 Skrevet 3. november 2014 Er dessverre ikke så lett det da vi har unger i veldig forskjellig alder...
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #5 Skrevet 3. november 2014 Eneste tipset er å bare gjøre det av og til. Selv om du føler deg sliten. Slik er et ofte her og. Mye lyst gjennom dagen. Når kvelden kommer kan det ofte føles som et tiltak å prøve seg. Men jeg kan si deg, du angrer ikke. Det er verdt det. Merker ikke så godt at man er sliten mens det holder på. Og etterpå gir det så mye! Anonymous poster hash: 7aa1d...769
MammantilNurket Skrevet 3. november 2014 #6 Skrevet 3. november 2014 (endret) Er det noe du kan gjøre for å "skru opp" stemningen før leggetid? Kanskje gjøre soverommet ekstra innbydende med nytt sengetøy og levende lys? Litt dempet musikk skader heller ikke. Det er viktig å føle seg litt sexy. Kanskje du skulle unne deg en ny, lekker nattkjole? Mat og drikke kan også hjelpe litt på humøret. Mat hverandre med jordbær dyppet i sjokolade eller slå deg løs og kjøp 4-5 østers til dere hver. Bobler er heller aldri feil. Hvis du dusjer eller bader før leggetid kan det være fint å gi deg selv en deilig orgasme på egenhånd - eller du kan stoppe underveis Å dusje eller bade sammen er også intimt og en fin del av forspillet. Lykke til! Endret 3. november 2014 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #7 Skrevet 3. november 2014 Er det noe du kan gjøre for å "skru opp" stemningen før leggetid? Kanskje gjøre soverommet ekstra innbydende med nytt sengetøy og levende lys? Litt dempet musikk skader heller ikke. Det er viktig å føle seg litt sexy. Kanskje du skulle unne deg en ny, lekker nattkjole? Mat og drikke kan også hjelpe litt på humøret. Mat hverandre med jordbær dyppet i sjokolade eller slå deg løs og kjøp 4-5 østers til dere hver. Bobler er heller aldri feil. Hvis du dusjer eller bader før leggetid kan det være fint å gi deg selv en deilig orgasme på egenhånd - eller du kan stoppe underveis Å dusje eller bade sammen er også intimt og en fin del av forspillet. Lykke til! Uff, at du aldri kan gi råd til kos uten den forbanna alkoholen. Folk har sovende barn i hus, og så skal de drikke for å kunne ha sex. Kjempefint. Anonymous poster hash: 4b92f...765
MammantilNurket Skrevet 3. november 2014 #8 Skrevet 3. november 2014 Er det noe du kan gjøre for å "skru opp" stemningen før leggetid? Kanskje gjøre soverommet ekstra innbydende med nytt sengetøy og levende lys? Litt dempet musikk skader heller ikke. Det er viktig å føle seg litt sexy. Kanskje du skulle unne deg en ny, lekker nattkjole? Mat og drikke kan også hjelpe litt på humøret. Mat hverandre med jordbær dyppet i sjokolade eller slå deg løs og kjøp 4-5 østers til dere hver. Bobler er heller aldri feil. Hvis du dusjer eller bader før leggetid kan det være fint å gi deg selv en deilig orgasme på egenhånd - eller du kan stoppe underveis Å dusje eller bade sammen er også intimt og en fin del av forspillet. Lykke til! Uff, at du aldri kan gi råd til kos uten den forbanna alkoholen. Folk har sovende barn i hus, og så skal de drikke for å kunne ha sex. Kjempefint. Anonymous poster hash: 4b92f...765 *Gjesp* ....
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. november 2014 #9 Skrevet 3. november 2014 Er det noe du kan gjøre for å "skru opp" stemningen før leggetid? Kanskje gjøre soverommet ekstra innbydende med nytt sengetøy og levende lys? Litt dempet musikk skader heller ikke. Det er viktig å føle seg litt sexy. Kanskje du skulle unne deg en ny, lekker nattkjole? Mat og drikke kan også hjelpe litt på humøret. Mat hverandre med jordbær dyppet i sjokolade eller slå deg løs og kjøp 4-5 østers til dere hver. Bobler er heller aldri feil. Hvis du dusjer eller bader før leggetid kan det være fint å gi deg selv en deilig orgasme på egenhånd - eller du kan stoppe underveis Å dusje eller bade sammen er også intimt og en fin del av forspillet. Lykke til! Jeg skulle virkelig ønske at jeg orka å leve så glam' som du foreslår bestandig...sukk, det hadde vært noe...
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #10 Skrevet 3. november 2014 Er det noe du kan gjøre for å "skru opp" stemningen før leggetid? Kanskje gjøre soverommet ekstra innbydende med nytt sengetøy og levende lys? Litt dempet musikk skader heller ikke. Det er viktig å føle seg litt sexy. Kanskje du skulle unne deg en ny, lekker nattkjole? Mat og drikke kan også hjelpe litt på humøret. Mat hverandre med jordbær dyppet i sjokolade eller slå deg løs og kjøp 4-5 østers til dere hver. Bobler er heller aldri feil. Hvis du dusjer eller bader før leggetid kan det være fint å gi deg selv en deilig orgasme på egenhånd - eller du kan stoppe underveis Å dusje eller bade sammen er også intimt og en fin del av forspillet. Lykke til! Jeg skulle virkelig ønske at jeg orka å leve så glam' som du foreslår bestandig...sukk, det hadde vært noe... Tro meg, det meste er sikkert fantasi. Ingen mødre med jobb, hus osv lever sånn som hun beskriver, og jeg håper virkelig ikke det. Jeg ser rart på folk som kun er opptatt av alkohol, sminke og liv i sus og dus. Det MÅ liksom være noe ekstraordinært for at de skal kose seg, en kveld med pizza og brus foran TV med kjæresten i armkroken gjør liksom ikke susen for dem... Anonymous poster hash: 4b92f...765
MammantilNurket Skrevet 3. november 2014 #11 Skrevet 3. november 2014 Er det noe du kan gjøre for å "skru opp" stemningen før leggetid? Kanskje gjøre soverommet ekstra innbydende med nytt sengetøy og levende lys? Litt dempet musikk skader heller ikke. Det er viktig å føle seg litt sexy. Kanskje du skulle unne deg en ny, lekker nattkjole? Mat og drikke kan også hjelpe litt på humøret. Mat hverandre med jordbær dyppet i sjokolade eller slå deg løs og kjøp 4-5 østers til dere hver. Bobler er heller aldri feil. Hvis du dusjer eller bader før leggetid kan det være fint å gi deg selv en deilig orgasme på egenhånd - eller du kan stoppe underveis Å dusje eller bade sammen er også intimt og en fin del av forspillet. Lykke til! Jeg skulle virkelig ønske at jeg orka å leve så glam' som du foreslår bestandig...sukk, det hadde vært noe... Tro meg, det meste er sikkert fantasi. Ingen mødre med jobb, hus osv lever sånn som hun beskriver, og jeg håper virkelig ikke det. Jeg ser rart på folk som kun er opptatt av alkohol, sminke og liv i sus og dus. Det MÅ liksom være noe ekstraordinært for at de skal kose seg, en kveld med pizza og brus foran TV med kjæresten i armkroken gjør liksom ikke susen for dem... Anonymous poster hash: 4b92f...765 Vil ikke påstå at vi lever i "sus og dus", men ved hjelp av relativt enkle grep kan man faktisk gjøre hverdagen litt mer spennende. Jeg tar imidlertid godt vare på meg selv. Jeg sminker meg, kler meg pent hver dag og tar meg tid til egenpleie. Vi har også hjemmelaget pizza på lørdagskvelden (riktignok med gorgonzola, artiskokkhjerter og serranoskinke) og vi nyter gjerne ETT glass GOD rødvin til, men vi ser lite på TV sammen. Vi spiller mye brettspill eller bare prater. Jeg har vært gift før og har lært mye om hvordan man skal ta vare på forholdet og hva som er ødeleggende. Vi er opptatt av å ta vare på romantikken, så vi dusjer sammen, jeg elsker pene nattkjoler og vi tenner lys på soverommet Jeg elsker å pynte meg og Kjæresten min setter stor pris på det. Jeg er i alle fall veldig tilfreds med livet mitt. Vi er alle forskjellige, men for meg er ikke Grandiosa, Pepsi Max og flanellspysj et alternativ
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #12 Skrevet 3. november 2014 Litt off topic, men HVORFOR får MTN kritikk når hun kommer med sine råd? Det var da ingenting i det hun skrev som var så provoserende at det er nødvendig å kritisere! Kanskje noen av rådene hennes faktisk kan hjelpe trådstarter her, kanskje ikke, men det er ikke opp til noen av oss andre å avgjøre! Anonymous poster hash: 2bfc3...743
Mandala Skrevet 3. november 2014 #13 Skrevet 3. november 2014 Er det noe du kan gjøre for å "skru opp" stemningen før leggetid? Kanskje gjøre soverommet ekstra innbydende med nytt sengetøy og levende lys? Litt dempet musikk skader heller ikke. Det er viktig å føle seg litt sexy. Kanskje du skulle unne deg en ny, lekker nattkjole? Mat og drikke kan også hjelpe litt på humøret. Mat hverandre med jordbær dyppet i sjokolade eller slå deg løs og kjøp 4-5 østers til dere hver. Bobler er heller aldri feil. Hvis du dusjer eller bader før leggetid kan det være fint å gi deg selv en deilig orgasme på egenhånd - eller du kan stoppe underveis Å dusje eller bade sammen er også intimt og en fin del av forspillet. Lykke til! Syns dette var gode råd jeg. Små grep kan gjøre store underverk så hverdag ikke føles så hverdag
Hønemor30 Skrevet 3. november 2014 #14 Skrevet 3. november 2014 Syns det var gode råd over her jeg. Selvom mamman foreslår bobler så er det da ingen som sier at akkurat det rådet må følges! Ta nå noe annet du liker i det glasset da. Poenget her var vel tips til parforholdet. Og sexlivet.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #15 Skrevet 3. november 2014 Er det noe du kan gjøre for å "skru opp" stemningen før leggetid? Kanskje gjøre soverommet ekstra innbydende med nytt sengetøy og levende lys? Litt dempet musikk skader heller ikke. Det er viktig å føle seg litt sexy. Kanskje du skulle unne deg en ny, lekker nattkjole? Mat og drikke kan også hjelpe litt på humøret. Mat hverandre med jordbær dyppet i sjokolade eller slå deg løs og kjøp 4-5 østers til dere hver. Bobler er heller aldri feil. Hvis du dusjer eller bader før leggetid kan det være fint å gi deg selv en deilig orgasme på egenhånd - eller du kan stoppe underveis Å dusje eller bade sammen er også intimt og en fin del av forspillet. Lykke til! Syns dette var gode råd jeg. Små grep kan gjøre store underverk så hverdag ikke føles så hverdag Synes det gode råd også. Største problem hos oss er at jeg er dødssliten på kvelden og fantaserer kun om egen seng. A-menneske, parat for det meste før kl. 20.00, men ette det skal det mye til for å få noe fornufitg ut av meg, bobler eller ikke. Det er utrolig vanskelig å snu 13 år med morgensex over til kveldstid. Jeg lider rett og slett av seksuell jet-lag... Anonymous poster hash: 0bf30...707
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #16 Skrevet 3. november 2014 Samme problemet her, best på morgenen. Jeg og mannen har noe ganger låst oss stille inne på badet og hatt oss på dyna, mens barna er pent plassert ved matbordet eller foran Tv-en....... Anonymous poster hash: 2f9dd...6fa
Nettisen:) Skrevet 3. november 2014 #17 Skrevet 3. november 2014 Er det noe du kan gjøre for å "skru opp" stemningen før leggetid? Kanskje gjøre soverommet ekstra innbydende med nytt sengetøy og levende lys? Litt dempet musikk skader heller ikke. Det er viktig å føle seg litt sexy. Kanskje du skulle unne deg en ny, lekker nattkjole? Mat og drikke kan også hjelpe litt på humøret. Mat hverandre med jordbær dyppet i sjokolade eller slå deg løs og kjøp 4-5 østers til dere hver. Bobler er heller aldri feil. Hvis du dusjer eller bader før leggetid kan det være fint å gi deg selv en deilig orgasme på egenhånd - eller du kan stoppe underveis Å dusje eller bade sammen er også intimt og en fin del av forspillet. Lykke til! Det hun sa:) Bobler og en finfin nattkjolesak gjør susen. Og det er helt lov med bobler på en mandag.
*Miss Marple* Skrevet 3. november 2014 #18 Skrevet 3. november 2014 Er det noe du kan gjøre for å "skru opp" stemningen før leggetid? Kanskje gjøre soverommet ekstra innbydende med nytt sengetøy og levende lys? Litt dempet musikk skader heller ikke. Det er viktig å føle seg litt sexy. Kanskje du skulle unne deg en ny, lekker nattkjole? Mat og drikke kan også hjelpe litt på humøret. Mat hverandre med jordbær dyppet i sjokolade eller slå deg løs og kjøp 4-5 østers til dere hver. Bobler er heller aldri feil. Hvis du dusjer eller bader før leggetid kan det være fint å gi deg selv en deilig orgasme på egenhånd - eller du kan stoppe underveis Å dusje eller bade sammen er også intimt og en fin del av forspillet. Lykke til! Jeg skulle virkelig ønske at jeg orka å leve så glam' som du foreslår bestandig...sukk, det hadde vært noe... Tro meg, det meste er sikkert fantasi. Ingen mødre med jobb, hus osv lever sånn som hun beskriver, og jeg håper virkelig ikke det. Jeg ser rart på folk som kun er opptatt av alkohol, sminke og liv i sus og dus. Det MÅ liksom være noe ekstraordinært for at de skal kose seg, en kveld med pizza og brus foran TV med kjæresten i armkroken gjør liksom ikke susen for dem... Anonymous poster hash: 4b92f...765 Huff, kan ikke du la være å forpeste alle tråder denne brukeren deltar i med oppgulpet ditt? Det blir så slitsomt når du benytter hver en anledning til å kritisere en spesiell bruker. Det er ikke sunn oppførsel! Levende lys og sexy lek med jordbær er ikke like lett å gjennomføre med tenåringer i hus som kommer og går til de mest uventede tider. De som sier at småbarn hemmer sexlivet har tydeligvis ikke hatt tenåringer ennå 😝
MammantilNurket Skrevet 3. november 2014 #19 Skrevet 3. november 2014 Er det noe du kan gjøre for å "skru opp" stemningen før leggetid? Kanskje gjøre soverommet ekstra innbydende med nytt sengetøy og levende lys? Litt dempet musikk skader heller ikke. Det er viktig å føle seg litt sexy. Kanskje du skulle unne deg en ny, lekker nattkjole? Mat og drikke kan også hjelpe litt på humøret. Mat hverandre med jordbær dyppet i sjokolade eller slå deg løs og kjøp 4-5 østers til dere hver. Bobler er heller aldri feil. Hvis du dusjer eller bader før leggetid kan det være fint å gi deg selv en deilig orgasme på egenhånd - eller du kan stoppe underveis Å dusje eller bade sammen er også intimt og en fin del av forspillet. Lykke til! Jeg skulle virkelig ønske at jeg orka å leve så glam' som du foreslår bestandig...sukk, det hadde vært noe... Tro meg, det meste er sikkert fantasi. Ingen mødre med jobb, hus osv lever sånn som hun beskriver, og jeg håper virkelig ikke det. Jeg ser rart på folk som kun er opptatt av alkohol, sminke og liv i sus og dus. Det MÅ liksom være noe ekstraordinært for at de skal kose seg, en kveld med pizza og brus foran TV med kjæresten i armkroken gjør liksom ikke susen for dem... Anonymous poster hash: 4b92f...765 Huff, kan ikke du la være å forpeste alle tråder denne brukeren deltar i med oppgulpet ditt? Det blir så slitsomt når du benytter hver en anledning til å kritisere en spesiell bruker. Det er ikke sunn oppførsel! Levende lys og sexy lek med jordbær er ikke like lett å gjennomføre med tenåringer i hus som kommer og går til de mest uventede tider. De som sier at småbarn hemmer sexlivet har tydeligvis ikke hatt tenåringer ennå 😝 Tror du også at det er samme bruker i alle trådene, Miss M.? Jeg har tenkt tanken for ordlyden og "tematikken" har mange likhetstrekk fra tråd til tråd. Dette må jo være en person med et usedvanlig tomt, lite og trist liv
Virginia. Skrevet 4. november 2014 #20 Skrevet 4. november 2014 Er det noe du kan gjøre for å "skru opp" stemningen før leggetid? Kanskje gjøre soverommet ekstra innbydende med nytt sengetøy og levende lys? Litt dempet musikk skader heller ikke. Det er viktig å føle seg litt sexy. Kanskje du skulle unne deg en ny, lekker nattkjole? Mat og drikke kan også hjelpe litt på humøret. Mat hverandre med jordbær dyppet i sjokolade eller slå deg løs og kjøp 4-5 østers til dere hver. Bobler er heller aldri feil. Hvis du dusjer eller bader før leggetid kan det være fint å gi deg selv en deilig orgasme på egenhånd - eller du kan stoppe underveis Å dusje eller bade sammen er også intimt og en fin del av forspillet. Lykke til! Jeg skulle virkelig ønske at jeg orka å leve så glam' som du foreslår bestandig...sukk, det hadde vært noe... Tro meg, det meste er sikkert fantasi. Ingen mødre med jobb, hus osv lever sånn som hun beskriver, og jeg håper virkelig ikke det. Jeg ser rart på folk som kun er opptatt av alkohol, sminke og liv i sus og dus. Det MÅ liksom være noe ekstraordinært for at de skal kose seg, en kveld med pizza og brus foran TV med kjæresten i armkroken gjør liksom ikke susen for dem... Anonymous poster hash: 4b92f...765 Kjenner da flere som ikke MÅ være tørre og kjedelige bare fordi de har en familie, jobb og hus, og som en gang i blant får til slikt hun beskriver. Nedlatenheten din får deg bare til å virke bitter og misunnelig.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2014 #21 Skrevet 4. november 2014 Jeg støtter også opp om rådene MammantilNurket kommer med. Ofte er noe av trikset å bryte rutiner, få en kickstart, gjøre noe annet enn man har gjort før. Da kan "bobler" på en onsdag være den endringen som skal til. Men det som er riktig for noen er ikke alltid riktig for andre, derfor må man finne sin vei. Man kan like eller ikke like råd i en slik sammenheng, men det som ofte er viktigst er å få innspill, få ideer slik at man får sin egen kreativitet i gang igjen. Selv er jeg veeeldig glad i å bli massert. Og riktig mann som masserer meg på god og sensuell måte kan omtrent vekke meg fra koma om han gjør det riktig Jeg kan være overbevist om at jeg ikke greier å røre en muskel, men riktig massasje som etter hvert blir pirrende, det vekker meg til live... hver gang Da er gode massasjeoljer gull verdt! Det finnes ulike oljer, kjøp gjerne en av ordentlig god kvalitet, ikke de billige. Kjøp også gjerne en som er sensuell. Selv er jeg ikke særlig begeistret for div. hjelpemidler, men jeg kan se en nytteverdi av en vibrator i enkelte tilfeller - hovedsaklig hvis jeg er litt for trøtt i utgangspunktet. Da kan det være lettere å "komme i mål" med litt ekstra hjelp under samleiet. Har ikke brukt det på mange år, for jeg lærer opp partner til å massere meg riktig og vekke meg slik Jobber dere langt unna hjemmet, HI? Hvis ikke så kan det jo være en ide å av og til møtes for en sexlunsj med hverandre hjemme. Da har dere huset for dere selv, dere er ikke for slitne, og det kan føles litt ekstra pirrende å gjøre det midt i arbeidsdagen. Det er mye med at lyst avler lyst, så poenget er å begynne. Hudkontakt øker også riktige hormoner, så passer dere på å være mye i kontakt med hverandre i løpet av dagen så kan dette også stimulere til større lyst frem til dere har sjansen på kvelden. Anonymous poster hash: 788e6...b2f
Gjest ♡perla Skrevet 4. november 2014 #22 Skrevet 4. november 2014 Er det noe du kan gjøre for å "skru opp" stemningen før leggetid? Kanskje gjøre soverommet ekstra innbydende med nytt sengetøy og levende lys? Litt dempet musikk skader heller ikke. Det er viktig å føle seg litt sexy. Kanskje du skulle unne deg en ny, lekker nattkjole? Mat og drikke kan også hjelpe litt på humøret. Mat hverandre med jordbær dyppet i sjokolade eller slå deg løs og kjøp 4-5 østers til dere hver. Bobler er heller aldri feil. Hvis du dusjer eller bader før leggetid kan det være fint å gi deg selv en deilig orgasme på egenhånd - eller du kan stoppe underveis Å dusje eller bade sammen er også intimt og en fin del av forspillet. Lykke til! Jeg skulle virkelig ønske at jeg orka å leve så glam' som du foreslår bestandig...sukk, det hadde vært noe... Tro meg, det meste er sikkert fantasi. Ingen mødre med jobb, hus osv lever sånn som hun beskriver, og jeg håper virkelig ikke det. Jeg ser rart på folk som kun er opptatt av alkohol, sminke og liv i sus og dus. Det MÅ liksom være noe ekstraordinært for at de skal kose seg, en kveld med pizza og brus foran TV med kjæresten i armkroken gjør liksom ikke susen for dem... Anonymous poster hash: 4b92f...765 Huff, kan ikke du la være å forpeste alle tråder denne brukeren deltar i med oppgulpet ditt? Det blir så slitsomt når du benytter hver en anledning til å kritisere en spesiell bruker. Det er ikke sunn oppførsel! Levende lys og sexy lek med jordbær er ikke like lett å gjennomføre med tenåringer i hus som kommer og går til de mest uventede tider. De som sier at småbarn hemmer sexlivet har tydeligvis ikke hatt tenåringer ennå 😝 ...her er det både tenåringer og småbarn! ;-)
Gjest ♡perla Skrevet 4. november 2014 #23 Skrevet 4. november 2014 Takker for svar og tips! Noen av dem skal nok prøves ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå