Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 Har en liten kar på 2 uker som sover flere timer på dagtid, men tuller veldig på kvelden/natta... Han har nesten som standard at fra 12-04-00 er han våken Han skriker litt, virker som ubehag, vil ha mye pupp og er generelt urolig.... Jeg har vell egentlig ingenting å klage over, da dette er en DRØM i forhold til første barnet som bare skreik 22 timer i døgnet... men tar gjerne imot tips?.-) Anonymous poster hash: b7157...3a4
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #2 Skrevet 3. november 2014 Er igrunn ikke så mye å gjøre med det, han er jo bare 2 uker. Men ikke la han sov mer enn 3-4t på dagen pr lur, sånn at han kanskje får litt mer våkenperioder på dagen. Ikke sikkert at det funker, for nå er døgnet litt opp ned, er sånn å være nyfødt. Om han er urolig pga magevondt, så kan du se over kosthold, kutt ut brus, kaffe, løk div på kvelden for eksempel.. Anonymous poster hash: 29c41...fbf
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #3 Skrevet 3. november 2014 Takk for svar:-) nei er vell ikke bare bare å snu døgnet til en nyfødt. Holder meg unna alt av mat som kan gi luftplager..... som sagt, jeg skal ikke klage, han er jo bare helt hærlig....:-) Anonymous poster hash: b7157...3a4
BareMas Skrevet 3. november 2014 #4 Skrevet 3. november 2014 Mulig han har dag når vi har natt, ikke uvanlig når man er 2uker. Vær nøye med at han raper etter hvert måltid. Da jeg hadde min første så trodde jeg at hun ville ha pupp hele tiden, men det viste seg at det ofte var bare nærheten som var det største behovet, ikke maten. Da jeg sluttet å legge henne til hver gang jeg TRODDE hun var sulten, så ga magevondtet seg og hun ble roligere.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #5 Skrevet 3. november 2014 Kan hende du rett og slett gir for mye mat:) Min er også to uker, og han har sin egen døgnrytme, er bare å henge på. Noen dager har han sovet hele dagen og vært mer våken på kvelden og før 03, andre ganger går han i koma i 23-tiden og sover som en stein til 07, med kun et måltid i mellom.. Det går seg til slik som med første regner jeg med, sikkert ikke så greit for deg å vite hvis du hadde kolikkunge første gangen Anonymous poster hash: e6877...dc9
Tipptopp Skrevet 3. november 2014 #6 Skrevet 3. november 2014 Min var også sånn, men det endret seg ved ca. Fire ukers alder. Nå er han snart seks uker og natten hans starter mellom 23-24.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå