Gå til innhold

Farsdagsgave :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal pappaen i huset få? Jeg trenger tips, dette er det første året han er pappa, så barnet er for lite til å lage noe :)

Anonymous poster hash: 7621e...24a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gir ikke noe storstilte gaver når det er farsdag og morsdag. Pleier å vekke hverandre med kaffe på sengen og et kort fra junior (vi kjøper og skriver, han tegner noe nederst). Første året fikk han i tillegg en koselig kaffekopp hvor jeg fikk de til å male på "pappa". Året etter fikk han et innrammet bilde med tekst. Og i fjor fikk han en bok som heter "gjett hvor glad jeg er i deg, pappa" som junior hadde valgt ut selv (klarte ikke stå for den). 

I år har jeg ikke tenkt på noe enda. Mannen påstår at det ikke betyr noe for han om han får noe eller ikke, men jeg ser jo på han at han synes det er stas ;) Så en liten ting blir det nok. 

Hva med et innrammet bilde av deg og babyen? Du kan skrive en liten notis under bildet med "glad i deg, pappa" eller noe sånt. Har sansen for personlige gaver, særlig i sånne situasjoner som farsdag og morsdag. 

Skrevet

Ingenting. Sms til den ene pappaen og kake til den andre. Synes folk overdriver gavekjøpingen, hva skal man med alle tingene? Gaver minst 3-4 ganger i året gange et helt liv blir mange ting til sammen. Sløseri!

Anonymous poster hash: 1f86f...f1a
Skrevet

Et spark bak er det jeg har lyst å gi :P

Anonymous poster hash: 70e36...258

Skrevet

Hva skal pappaen i huset få? Jeg trenger tips, dette er det første året han er pappa, så barnet er for lite til å lage noe :)

Anonymous poster hash: 7621e...24a

Vi feirer den aller første farsdagen her i huset også. I utgangspunktet kjøper vi ikke gaver til våre egne foreldre på fars-/morsdag, men akkurat i år skal han få en gave av meg. Bare fordi vi har strevd då lenge med å bli foreldre, og fordi han av andre grunner fortjener å bli gjort litt stas på nå.

Jeg vet han ønsker seg kake, og det skal han få. Men i tillegg skal han få denne:

http://www.coolstuff.no/iGrill-Mini-Steketermometer?utm_campaign=309522_NO_Nyhetsbrev&utm_medium=email&utm_source=newsletter_norway-All_Recipients

Anonymous poster hash: 81531...085

Skrevet

Pleier å gi noe småtteri bare vi, f.eks et Pondusblad og yndlingssjokoladen, en bok, en t-skjorte osv. Har selvfølgelig noe godt til middag og kake til dessert. Mannens favoritt er eplekake og is, så da blir det nok det.

Den gaven vi har kjøpt som er blitt satt mest pris på er denne, kjøpte den for flere år siden og den brukes hver enste dag :)

http://www.blackdesign.no/Serviser-og-glass/Serviser1/Krus/Sign-Krus-Verdens-t%C3%B8ffeste-pappa-HVIT--8x10-Sign-3-p0000002356

Anonymous poster hash: 58446...bec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...