Gå til innhold

kreative innspill? Hvordan dekorere i bordet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eier null evner her! Noen som kan komme med ideer? Koksgrå sofa, ikke sukkersøt stil i stua - vel egentlig ingen stil😬

;)

Anonymous poster hash: 3896b...e2b

post-42-308686_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foretrekker ingenting på bordet. Kan hende jeg bare er blitt vant til det etter jeg fikk små barn, men jeg trives best når bordet er tomt. Vi har samme bord også, faktisk. 
Før jeg fikk barn, hendte det jeg hadde et fruktfat der, da jeg kunne finne på å gomle frukt hele dagen om jeg hadde fri. Greit å kunne daffe i sofaen og bare strekke seg lett etter en frukt, hehe. Slapphet lenge leve... Særlig om vinteren, klementiner, appelsiner... Mmm. Om det er så dekorativt vet jeg ikke, men det skaper litt farge. 

Anonymous poster hash: 6fbea...4fc
Skrevet

Jeg foretrekker ingenting på bordet. Kan hende jeg bare er blitt vant til det etter jeg fikk små barn, men jeg trives best når bordet er tomt. Vi har samme bord også, faktisk.

Før jeg fikk barn, hendte det jeg hadde et fruktfat der, da jeg kunne finne på å gomle frukt hele dagen om jeg hadde fri. Greit å kunne daffe i sofaen og bare strekke seg lett etter en frukt, hehe. Slapphet lenge leve... Særlig om vinteren, klementiner, appelsiner... Mmm. Om det er så dekorativt vet jeg ikke, men det skaper litt farge.

Tenker litt det samme! De stakene er egentlig i veien for tven også.

Så tenkte å legge noe nedenfor glasset. Var kanskje ikke lett å se, og glemte å nevne det ;) 4 rom under glasset.

Skrevet

I glasset under ville jeg lagt noe som passer til årstiden. Til jul har jeg store kongler, litt granbar og sølvkuler. Oppå bordet ville jeg bare hatt en litt eksklusiv "grov" lyslykt.

Anonymous poster hash: 828fb...0ba

Skrevet

Så tenkte å legge noe nedenfor glasset. Var kanskje ikke lett å se, og glemte å nevne det ;) 4 rom under glasset.

Jeg har som sagt samme bord, så jeg vet det er fire skuffer under ;-) Jeg glemte bare helt vekk å nevne at det kunne pyntes der også, noe jeg også har gjort. Tildels... I perioder. 

Jeg har noe så "klissete" som min datters navn i bokstaver i den ene skuffen. De er etter navnefesten hennes, og er egentlig bare blitt liggende der etter at jeg ikke visste hvor jeg skulle legge dem uten å miste dem under flytting. Jeg trives veldig godt med å ha dem der, selv om noen nok synes det er både sært og stygt. 

Det andre rommet brukes til fjernkontroller. Udelikat, dritstygt, men har man småbarn, så har man småbarn! Fjernkontrollene kan ikke ligge "løse"... Til tider ligger det også en bok eller to der, hvis jeg leser på noe.

De to andre skuffene derimot, har jeg ting barna har laget i barnehagen eller noe vi har laget hjemme. Jeg bytter det ut etter årstiden. Nå har jeg to forskjellige bladugler der, skikkelig stilig, samt noen "kongledyr" (inspirert av barnetv for bare litt siden), og båter laget av bark (vikingskip og containerskip, som eldstemann sier. Ikke at det ligner annet enn robåter med små seil  :laugh: ).

Som du skjønner, er jeg kanskje ikke så opptatt av hva som er "in" og "pent", men hva som gir meg en følelse av et kjærlig hjem. 

Skrevet

Hvor får man tak i dette bordet?

Jeg ville lagt bøker, blader (internasjonale, 'eksklusive' interiør- eller moteblader (Vouge, ELLE, o.l) og/eller kule coffe table-bøker om ting du og mannen (?) er interessert i.

Ville ikke ha hatt noe oppå! (Er også 'miljøskadet' etter år med småbarn😀 )

Anonymous poster hash: 5d7ef...432

Skrevet

En firkantet kurv med lys i

Anonymous poster hash: 87ef4...835

Skrevet

Ville bare satt det du har på bordet fra før på et sølvfat:) også pyntet med kongler osv

Anonymous poster hash: db3a7...83e

Skrevet

Hvor får man tak i dette bordet?

Jeg ville lagt bøker, blader (internasjonale, 'eksklusive' interiør- eller moteblader (Vouge, ELLE, o.l) og/eller kule coffe table-bøker om ting du og mannen (?) er interessert i.

Ville ikke ha hatt noe oppå! (Er også 'miljøskadet' etter år med småbarn😀 )

Anonymous poster hash: 5d7ef...432

Mener vi kjøpte det på ikea. Billig i forhold til andre plasser, men noe maling har skalet av, og det er ikke et år enda. Godt brukt da, så kanskje å forvente ;)

Har få interiørblader, så føler ikke det passer inn med slikt når det ikke er antydning til stil i hus. Men vet slikt er pent hos de med stil ja ;)

HI

Skrevet

Jeg har som sagt samme bord, så jeg vet det er fire skuffer under ;-) Jeg glemte bare helt vekk å nevne at det kunne pyntes der også, noe jeg også har gjort. Tildels... I perioder.

Jeg har noe så "klissete" som min datters navn i bokstaver i den ene skuffen. De er etter navnefesten hennes, og er egentlig bare blitt liggende der etter at jeg ikke visste hvor jeg skulle legge dem uten å miste dem under flytting. Jeg trives veldig godt med å ha dem der, selv om noen nok synes det er både sært og stygt.

Det andre rommet brukes til fjernkontroller. Udelikat, dritstygt, men har man småbarn, så har man småbarn! Fjernkontrollene kan ikke ligge "løse"... Til tider ligger det også en bok eller to der, hvis jeg leser på noe.

De to andre skuffene derimot, har jeg ting barna har laget i barnehagen eller noe vi har laget hjemme. Jeg bytter det ut etter årstiden. Nå har jeg to forskjellige bladugler der, skikkelig stilig, samt noen "kongledyr" (inspirert av barnetv for bare litt siden), og båter laget av bark (vikingskip og containerskip, som eldstemann sier. Ikke at det ligner annet enn robåter med små seil :laugh: ).

Som du skjønner, er jeg kanskje ikke så opptatt av hva som er "in" og "pent", men hva som gir meg en følelse av et kjærlig hjem.

Haha, fikk ikke med meg det :P

Takk for ideene! Jeg har hatt hvit fløyelsstoff i og lysballer fra Clas O oppi hvert rom i vår. Gikk mye batteri, så har slått fra meg den tanken nå :P

Kongler, som noen nevner er et alternativ! Får se hva jeg finner ut ;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...