Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 Jeg har vært så ulidelig heldig og få verdens beste mann. Tårene fyller seg bare av å tenke på ham. Han er det største og mest unike menneske jeg noensinne har møtt<3 Vi deler sjeler, vi er skapt for hverandre! Litt om han: Han er typen som setter meg og oss foran alt. Han er den som sitter oppe og øver med meg hele natten før store eksamner, for så å gå på jobb, sin lederjobb. Han er den som har tappet klart badevannet når jeg kommer fra kveldsvakt, og skiftet på senga for han vet hvor mye jeg elsker det. Han er den som står opp om morgenen og får alle avgårde, følger opp alt, for så å kysse meg hadet! Han klager ALDRI!!!! Han bare er sååå tilstede for oss. Han kiler meg på ryggen til jeg sovner etter nattevakt og holder meg hardt i armene sine til jeg sover tungt. Da har han pakket inn dyna med pledd så jeg ikke blir kald! Han sitter oppe og prater med meg om venninnetrøbbel og støtter og hjelper meg hele tiden. Kommer med råd! Har jeg en dårlig dag så tar han meg ned på fanget og rusker meg i håret, og spør og graver til jeg prater om hva det er. I tillegg er han verdens mest sexy mann med laaang utdannelse og veldig god jobb! Som dere skjønner han er DRØMMEMANNEN! Til jul kan han finne på å gi meg shoppingtur til New York, med han eller ei venninne. Han kjøper duftlys han vet jeg er glad i and the list goes on. Nå i år så SKAL jeg overraske ham. Noen som kan komme på noe ekstraavagant eller spennende? Jeg er helt rådvill. Han liker egentlig ikke oppmerksomhet på seg, men nå skal noe handle om ham... Vær så snill og hjelp meg på vei:) Det står ikke på penger. Anonymous poster hash: 4a277...ce5
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #2 Skrevet 3. november 2014 Hva liker han da? Anonymous poster hash: c91dc...cea
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #3 Skrevet 3. november 2014 Hva liker han da? Anonymous poster hash: c91dc...cea Han er glad i å gå på konserter.. Liker musikk som Coldplay, U2 og lignende.Han er glad i å stå på nedoverski, reise, sportsarrangementer... Anonymous poster hash: 4a277...ce5
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #4 Skrevet 3. november 2014 Gå inn på cloud9living. Masse bra opplevelsesreiser i USA! Min mann skal få julegave derfra. Vi reiser til Miami og han får kjøre Ferrari og Lamborghini. Anonymous poster hash: 97bd4...934
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #5 Skrevet 3. november 2014 Ta han med på skiferie? Kan anbefale val d'isere på det varmeste -evt. Whistler i Canada hvis du vil på langtur :-) Anonymous poster hash: 3342a...e06
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #6 Skrevet 3. november 2014 Hva med å finne en konsert i en storby med et band han liker og så drar dere dit en helg sammen? En god opplevelse sammen. Anonymous poster hash: 54760...dc7
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #7 Skrevet 3. november 2014 Bestill reise til et flott sted hvor en av musikkgruppene hans har stoooor konsert Anonymous poster hash: 6562b...d40
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #8 Skrevet 3. november 2014 Gå inn på cloud9living. Masse bra opplevelsesreiser i USA! Min mann skal få julegave derfra. Vi reiser til Miami og han får kjøre Ferrari og Lamborghini. Anonymous poster hash: 97bd4...934 Det ga jeg mannen min og, han ble som et barn på julaften da han fikk kjøre de bilene:) Anonymous poster hash: 54760...dc7
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #9 Skrevet 3. november 2014 Gå inn på cloud9living. Masse bra opplevelsesreiser i USA! Min mann skal få julegave derfra. Vi reiser til Miami og han får kjøre Ferrari og Lamborghini. Anonymous poster hash: 97bd4...934 Det ga jeg mannen min og, han ble som et barn på julaften da han fikk kjøre de bilene:) Anonymous poster hash: 54760...dc7 Så mange flotte tips:) Dere er vel supre!!!Tusen takk! Anonymous poster hash: 4a277...ce5
3 i april Skrevet 3. november 2014 #10 Skrevet 3. november 2014 Finn ut når et av favorittbandet hans har konsert, gjerne i utlandet da bestiller du konsertbilletter og rom på et fantastisk hotell med spa
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #11 Skrevet 3. november 2014 Gå til fotograf of få tatt lekre og smakfulle undertøysbilder av deg selv og gi ham som en litt hemmelig presang til jul. Det faller garantert i smak Jeg gjorde dette til mannen min som morgengave da vi giftet oss. Anonymous poster hash: a81d9...3a2
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #12 Skrevet 3. november 2014 Mannen min fikk fotballtur til England sammen med et par andre (de andre betalte selv) svigerfar hjalp meg å bestille billetter. Anonymous poster hash: f60db...435
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #13 Skrevet 3. november 2014 Mannen min fikk fotballtur til England sammen med et par andre (de andre betalte selv) svigerfar hjalp meg å bestille billetter. Anonymous poster hash: f60db...435 Dere er supre! Mange flott tips:))) Herlig!Det med undertøysbilder i tillegg til en tur høres bra ut. Konsert høres bra ut! Anonymous poster hash: 4a277...ce5
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #14 Skrevet 3. november 2014 Gå inn på cloud9living. Masse bra opplevelsesreiser i USA! Min mann skal få julegave derfra. Vi reiser til Miami og han får kjøre Ferrari og Lamborghini. Anonymous poster hash: 97bd4...934 Det ga jeg mannen min og, han ble som et barn på julaften da han fikk kjøre de bilene:) Anonymous poster hash: 54760...dc7 Er det sant? 😃 Gjennom cloud9living? Er det så bra som jeg håper på?? Han vet ingenting, det er en overraskelse 😊😊😊 Anonymous poster hash: 97bd4...934
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #15 Skrevet 3. november 2014 Høres ut som om han er en farsfugur for deg som tar deg på fanget og passer på at du bader når det trengs. Rart skryteinnlegg, ingenting hat jo relevans for hva han ønsker seg til jul. Da må du jo si noe om hvaHAN liker ikke hva du liker han gjør for deg. Hva er hans interesser, liker på tv, fotball, osv. Anonymous poster hash: c9d18...69c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå