MTF Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 Syns det begynner å bli vanskelig da han i grunn er ferdig med å leke. Han er veldig fotballinteressert, så kan jo finne på noe i den retning, men vet ikke helt hva. Skal ha gave fra oss, fra lillesøster og juenissen )ja, vi får besøk av nissen på julaften, og pleier da gi de to gaver hver )
Mrs. Kaizer Skrevet 3. november 2014 #2 Skrevet 3. november 2014 Vår 10 åring skal få en eske med teknisk lego fra søsken, slushkopp fra nissen og klær fra idrettslaget sitt av oss foreldre. Vi har også kjøpt et kombinert bordtennis/biljardbord som han skal få sammen med storebroren sin (kjøpt på Finn.no)
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #3 Skrevet 3. november 2014 Spør han selv hva han ønsker seg. Anonymous poster hash: b661b...384
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #4 Skrevet 3. november 2014 Nytt alpinutstyr, ipad og 2 bøker han ønsker seg. Anonymous poster hash: 3ddbe...828
MTF Skrevet 3. november 2014 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2014 Spør han selv hva han ønsker seg. Anonymous poster hash: b661b...384 Har selvsagt gjort det, men han er visst ikke sikker selv.. Kanskje det kommer noe nærmere jul. Han har også bursdag rett før jul, så må jo da finne på dobbelt så mye
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #6 Skrevet 3. november 2014 Vår 10 åring får bærbar pc og veske til den av oss foreldre. Et pc spill av lilkesøster og en film av nissen. Anonymous poster hash: e8578...577
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #7 Skrevet 3. november 2014 Gitar og gitarkurs Anonymous poster hash: 60f4d...62d
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #8 Skrevet 3. november 2014 Ny telefon. Han har hittil bare hatt arvede og delvis ødelagte telefoner men har likevel bevist at han klarer passe på dem og ta vare på dem. Nå ønsker han seg veldig en smarttelefon som han kan ha musikk og litt spill på også, og det skal han få. Anonymous poster hash: 8d691...107
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #9 Skrevet 3. november 2014 Spør han selv hva han ønsker seg. Anonymous poster hash: b661b...384 DET har hun sikkert ikke tenkt på🙈 Anonymous poster hash: ff2d1...448
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #10 Skrevet 3. november 2014 Ny telefon (han har hatt sin telefon i over 2 år nå, har behandlet den forsiktig, ikke brukt for mye penger fra kontantkortet og passet på den - derfor premiering med ny mer avansert telefon for å være så flink). Dette får han fra meg, fra småsøstre får han årskort til badeland. Anonymous poster hash: d0ab8...c16
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #11 Skrevet 3. november 2014 Her er 10 åringen også veldig fotballinteressert og har bursdag 2 dager før jul så blir dobbelt opp. Tenker det blir ny fotballdrakt fra favorittlaget, sengetøy fra samme lag. Mål til hagen. Han sparer til noe så vi kommer nok til å gi litt penger. Pluss en bok tenker jeg. Anonymous poster hash: 1d405...6c5
Iselilja Skrevet 3. november 2014 #12 Skrevet 3. november 2014 Er han mest interessert i å spille eller se fotball? Sønnen min på ti trener masse, og har egentrening så ofte han kan. Da bruker han ofte utstyr tilsvarende dette http://torshovsport.no/fotball/produkter/diverse/sport-direkt-treningsett/ I fjor sparte han til en m-station, og fikk en god del penger til jul. Med litt støtte fra oss kjøpte han denne http://munin.e-supplies.dk/no/ Kan stå ute i all slags vær, men krever litt plass for bruk.
Mandala Skrevet 3. november 2014 #13 Skrevet 3. november 2014 Her går det fortsatt i lego til de mellom 10-12 år. Men hvis han er ferdig med å leke vet jeg ikke helt. Hva med noe actionkamera, opplevelser, nettbrett..
MTF Skrevet 3. november 2014 Forfatter #14 Skrevet 3. november 2014 Er han mest interessert i å spille eller se fotball? Sønnen min på ti trener masse, og har egentrening så ofte han kan. Da bruker han ofte utstyr tilsvarende dette http://torshovsport.no/fotball/produkter/diverse/sport-direkt-treningsett/ I fjor sparte han til en m-station, og fikk en god del penger til jul. Med litt støtte fra oss kjøpte han denne http://munin.e-supplies.dk/no/ Kan stå ute i all slags vær, men krever litt plass for bruk. Både og, men mest spille. Han driver også endel med egentrening, så takk for tips Han ønsker seg veldig Magista fotballsko (sånne høye), men usikker på om de finnes til barn..? Noen som vet?
Iselilja Skrevet 3. november 2014 #15 Skrevet 3. november 2014 Er han mest interessert i å spille eller se fotball? Sønnen min på ti trener masse, og har egentrening så ofte han kan. Da bruker han ofte utstyr tilsvarende dette http://torshovsport.no/fotball/produkter/diverse/sport-direkt-treningsett/ I fjor sparte han til en m-station, og fikk en god del penger til jul. Med litt støtte fra oss kjøpte han denne http://munin.e-supplies.dk/no/ Kan stå ute i all slags vær, men krever litt plass for bruk. Både og, men mest spille. Han driver også endel med egentrening, så takk for tips Han ønsker seg veldig Magista fotballsko (sånne høye), men usikker på om de finnes til barn..? Noen som vet? Det kommer an på hvor stor fot han har. Vet noen på laget til sønnen min har det (han er 04 men spiller på 03, og noen av guttene er store). Selv bruker han str 34, så han kan ikke ha slike. Lurer på om de starter på 38 eller 39?
MTF Skrevet 3. november 2014 Forfatter #16 Skrevet 3. november 2014 Er han mest interessert i å spille eller se fotball? Sønnen min på ti trener masse, og har egentrening så ofte han kan. Da bruker han ofte utstyr tilsvarende dette http://torshovsport.no/fotball/produkter/diverse/sport-direkt-treningsett/ I fjor sparte han til en m-station, og fikk en god del penger til jul. Med litt støtte fra oss kjøpte han denne http://munin.e-supplies.dk/no/ Kan stå ute i all slags vær, men krever litt plass for bruk. Både og, men mest spille. Han driver også endel med egentrening, så takk for tips Han ønsker seg veldig Magista fotballsko (sånne høye), men usikker på om de finnes til barn..? Noen som vet? Det kommer an på hvor stor fot han har. Vet noen på laget til sønnen min har det (han er 04 men spiller på 03, og noen av guttene er store). Selv bruker han str 34, så han kan ikke ha slike. Lurer på om de starter på 38 eller 39? Ja, det var det jeg var redd for. Han bruker 35, så da blir de for store til han også.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #17 Skrevet 3. november 2014 Min 10-åring får som sagt telefon, men han har andre ting på ønskelisten som du kanskje kan bli inspirert av, min sønn har ingen problemer med å hoste opp ønsker ihvertfall -ny alpinhjelm -nye alpinbriller -skihansker som er delt slik at to og to fingre er sammen. -GoPro (han kjører snowboard, sparkesykkel og skateboard) -fatbike -gavekort på itunes (for å laste ned spill til ipad'en) -ny caps (han driver stadig og hinter om at det er mye salg på Boardshop.no om dagen) -en kul lue (og igjen hinter han til Boardshop) -klær, da gjerne fra de litt kule merkene som Outfitters Nation, Cost Bart o.l. som han ikke har så mye av fra før). -hårprodukter som voks og gele -godlukt som deo-stick og spray Jeg tror også han trenger nye skøyter i år. Anonymous poster hash: 8d691...107
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #18 Skrevet 3. november 2014 Ny tv Anonymous poster hash: 498c5...fb4
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #19 Skrevet 3. november 2014 Lego, bøker, globus, fotballkort, vinterutstyr (skøyter), gavekort på kino, abonnement på et blad, flakslodd Anonymous poster hash: 33f90...d70
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #20 Skrevet 3. november 2014 Ny tv Anonymous poster hash: 498c5...fb4 Seriøst?! Du gir ungen din tv? Anonymous poster hash: 33f90...d70
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #21 Skrevet 3. november 2014 Ny tv Anonymous poster hash: 498c5...fb4 Seriøst?! Du gir ungen din tv? Anonymous poster hash: 33f90...d70 Hvorfor så sjokkert, tror du ikke en stor del av landets 10-åringer har TV på rommet? Selv om din og min sønn ikke har det må du jo ha levd med hodet nedgravd om du ikke vet at mange andre har det Selv om vi har tatt et helt bevisst valg på at våre barn ikke har tv på rommet ser jeg ikke noe galt i at 7-åringen i nabohuset har en sånn tv med innebygd dvd-spiller (kjøpt på europris) på sitt. Jeg regner med at den familien og de foreldrene klarer styre sitt tv-bruk på en måte som passer dem. Anonymous poster hash: 8d691...107
Mandala Skrevet 3. november 2014 #22 Skrevet 3. november 2014 (endret) Ny tv Anonymous poster hash: 498c5...fb4 Seriøst?! Du gir ungen din tv? Anonymous poster hash: 33f90...d70 Sønnen min fikk tv da han ble 10 år. Vi bor trangt og jeg ble gal av å ikke ha et eneste sted å trekke meg tilbake om barna så på tv eller spilte tv-spill. Løsningen ble tv på sønnens rom,så nå er det tv-stua. Han bruker den ikke noe mer enn da vi hadde tv i stua.Jeg er dessuten veldig sikker på at vi generelt sett bruker tv veldig mye mindre enn gjennomsnittet. Endret 3. november 2014 av Mandala
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #23 Skrevet 3. november 2014 Ny tv Anonymous poster hash: 498c5...fb4 Seriøst?! Du gir ungen din tv? Anonymous poster hash: 33f90...d70 Hvorfor så sjokkert, tror du ikke en stor del av landets 10-åringer har TV på rommet? Selv om din og min sønn ikke har det må du jo ha levd med hodet nedgravd om du ikke vet at mange andre har det Selv om vi har tatt et helt bevisst valg på at våre barn ikke har tv på rommet ser jeg ikke noe galt i at 7-åringen i nabohuset har en sånn tv med innebygd dvd-spiller (kjøpt på europris) på sitt. Jeg regner med at den familien og de foreldrene klarer styre sitt tv-bruk på en måte som passer dem. Anonymous poster hash: 8d691...107 mange har det, men det gjør det ikke mer riktig av den grunn Anonymous poster hash: 33f90...d70
MTF Skrevet 3. november 2014 Forfatter #24 Skrevet 3. november 2014 Min 10-åring får som sagt telefon, men han har andre ting på ønskelisten som du kanskje kan bli inspirert av, min sønn har ingen problemer med å hoste opp ønsker ihvertfall -ny alpinhjelm -nye alpinbriller -skihansker som er delt slik at to og to fingre er sammen. -GoPro (han kjører snowboard, sparkesykkel og skateboard) -fatbike -gavekort på itunes (for å laste ned spill til ipad'en) -ny caps (han driver stadig og hinter om at det er mye salg på Boardshop.no om dagen) -en kul lue (og igjen hinter han til Boardshop) -klær, da gjerne fra de litt kule merkene som Outfitters Nation, Cost Bart o.l. som han ikke har så mye av fra før). -hårprodukter som voks og gele -godlukt som deo-stick og spray Jeg tror også han trenger nye skøyter i år. Anonymous poster hash: 8d691...107 Takk for gode tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå