Gå til innhold

Hvis kjæresten glemmer bursdagen din...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sier du noe? Samme dag? I morgen? Om en uke? Ingenting? Vente og se om han kommer på det/hører det av noen andre?

Er så sykt skuffet... Brukte månedsvis på å planlegge/ finne den perfekte gaven til hans bursdag. Pyntet meg, gjorde alt jeg kunne for at alt skulle være perfekt.. Har sagt til han at det betyr mye for meg.

Har sagt mange ganger når jeg har bursdag.. Sist han spurte var et par måneder siden "når var bursdagen din igjen?" Men det var tydeligvis ikke viktig å huske det.

...forresten, vi ble sammen for et år siden. To dager før bursdagen min. Da sa jeg ingenting til han siden vi nettopp hadde blitt sammen. men han oppdaget det et par dager senere. Og jeg hintet for et par dager siden og sa "tenk, vi har vært sammen et år allerede". Burde vel gått opp for han da???

Er han stokk dum eller?!?!!!

Anonymous poster hash: 6a632...617

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sier ifra etter en måned :P

Anonymous poster hash: e2a6b...c75
Skrevet

Okei.. Så det er vanlig at de glemmer oss altså?? Da sier jeg ifra når det nærmer seg jul så BØR HAN FOR F*** kompensere med en sinnsykt bra julegave altså!! Dustemann

Skrevet

Jeg pleier å smile bredt og spørre om det er noe han har glemt. (På dagen)

Problemet er at han blir så enormt skuffet over seg selv når han glemmer det, at det nesten ikke er verdt den lille morroa jeg får ut av det.

Jeg er like dårlig på å huske datoer, og må faktisk ha huskeliste på mobilen min for å ha en sjans til å huske, så jeg tar meg aldri nær over at andre ikke husker min. 

Skrevet

Kjenner desverre følelsen.. Nærmest lik situasjon med eksen min...

Bare at bursdagen min var på samme dag som nevøen hand, så som han selv sa, kjempeenkelt å huske på... Men han gikk i selskapet til nevøen og glemte meg hele dagen. Senere mår han fikk beskjed om hvorfor jeg var lei meg, sa han såvidt unnskyld og hadde heller spontant åpent hus fest for en gutt i nabolaget som ble 18. Han selv var 31..

Så i fare for å overføre mine dårlige erfaringer på deg.. Er han bare veldig glemsk, eller bryr han seg ikke?

Anonymous poster hash: d08db...b0b

Skrevet

Problemet er at han blir så enormt skuffet over seg selv når han glemmer det, at det nesten ikke er verdt den lille morroa jeg får ut av det.

Jeg er like dårlig på å huske datoer, og må faktisk ha huskeliste på mobilen min for å ha en sjans til å huske, så jeg tar meg aldri nær over at andre ikke husker min.

Prøvde faktisk si fra for to uker siden (vi ses bare annen hver uke) om hva vi skulle gjøre om to uker. Han hadde visst andre planer.. Altså, jeg kunne ikke være med han denne dagen. Den skulle han ha alene. Sa at "ja okei? Neste søndag vi har sammen? Vil du ikke ha sammen med meg?" Nei sa han. "Hm.. Og da er det den... 1., 2. november? Ikke sant?" Ja sikkert svarte han... Javel sa jeg bare... Han er så sykt dum at han ikke forsto hvorfor jeg var opptatt av datoen?? Tenkte kanskje han bare later som men neida.. Han hadde rett i slett glemt meg.. HAR.. glemt meg...

Skrevet

Kjenner desverre følelsen.. Nærmest lik situasjon med eksen min...

Bare at bursdagen min var på samme dag som nevøen hand, så som han selv sa, kjempeenkelt å huske på... Men han gikk i selskapet til nevøen og glemte meg hele dagen. Senere mår han fikk beskjed om hvorfor jeg var lei meg, sa han såvidt unnskyld og hadde heller spontant åpent hus fest for en gutt i nabolaget som ble 18. Han selv var 31..

Så i fare for å overføre mine dårlige erfaringer på deg.. Er han bare veldig glemsk, eller bryr han seg ikke?

Han er jo veldig glemsk... Men jeg tenker jo selvfølgelig at han ikke bryr seg når det ikke er viktig for han å huske det.. Går jo an å gjøre en innsats.. Skrive ned, påminnelse på telefon... Slutte å være motstander av facebook. for eksempel..

Skrevet

Prøvde faktisk si fra for to uker siden (vi ses bare annen hver uke) om hva vi skulle gjøre om to uker. Han hadde visst andre planer.. Altså, jeg kunne ikke være med han denne dagen. Den skulle han ha alene. Sa at "ja okei? Neste søndag vi har sammen? Vil du ikke ha sammen med meg?" Nei sa han. "Hm.. Og da er det den... 1., 2. november? Ikke sant?" Ja sikkert svarte han... Javel sa jeg bare... Han er så sykt dum at han ikke forsto hvorfor jeg var opptatt av datoen?? Tenkte kanskje han bare later som men neida.. Han hadde rett i slett glemt meg.. HAR.. glemt meg...

Jeg tror du gjør feil ved å sammenligne han med deg og å tro at det at han husker en dato er en indikasjon på hvor glad han er i deg. 

Skrevet

Jeg tror du gjør feil ved å sammenligne han med deg og å tro at det at han husker en dato er en indikasjon på hvor glad han er i deg.

Du har rett. Takk.

Jeg kjente det i dag.. Men det er ikke viktig, innser det. Og jeg kjenner han så godt at jeg vet han er helt idiot på sånt. Burde jo aldri ha forventet noe som helst.. Når jeg vet det er stor fare for å bli skuffet... Får si det til han i morgen.... Eller... Invitere på familieselskap? :P

Skrevet

Vel, samboeren min er glemsk, eksen min viste seg å bare ikke bry seg.

Men det høres ut som om kjæresten din er glemsk, noe som er frykteligt slitsomt i seg selv (I know!), men samtidig er jeg enig i at de fleste voksne mennesker lærer seg noen grep for å ikke la gli for mye ut.

Desverre må jeg innrømme at jeg er av den litt hevngjerrige typen som gjerne hadde lat det gå en uke, for å så gni det skikkeligt inn. Rett og slett som straff... Uff... Jeg er fæl...

:-)

Skrevet

Okei.. Så det er vanlig at de glemmer oss altså?? Da sier jeg ifra når det nærmer seg jul så BØR HAN FOR F*** kompensere med en sinnsykt bra julegave altså!! Dustemann

Han tar deg for gitt med andre ord. Mannen min tok også lett på sånt de første to årene vi var sammen. Hvis han husket bursdagen min ga han meg bare en halvhjerta presang. Han tenkte det ikke var så nøye. Så ble jeg dritt lei av at han tok meg for gitt og ba han dra dit peppern gror. Han brukte et halvt år på å trygle meg tilbake, og nå glemmer han aldri sånt. Han legger mye omtanke i bursdager og juler og morsdager osv. Bruker mye tid og energi på å finne fin presang, fin restaurant, kanskje arrangere en fin fest, osv... Det går begge veier selvfølgelig. Det er ingen som synes det er gøy å bli tatt for gitt.

Anonymous poster hash: 9acd8...399

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...