Mrs. Kaizer Skrevet 2. november 2014 #1 Skrevet 2. november 2014 Vurderer å anskaffe meg en, men hva er egentlig forskjellen på de to? Jeg har aldri fått til å bruke tampong, synes det er fryktelig ubehagelig å den inni. Vil det da fungere med en slik cup? Må det kjøpes fra utlandet? Prisen blir over 200 kr og da må jeg vel betale toll også?
Marriet Skrevet 3. november 2014 #3 Skrevet 3. november 2014 Jeg har en ladycup og er veldig fornøyd. I starten sleit jeg litt og kjente den hele tiden, men så lærte jeg meg teknikken sakte meg sikkert. Jeg hadde ikke dytta den langt nok inn (var redd for å ikke få tak i den igjen) så det blei ubehagelig. Nå som jeg veit hvordan man enkelt får den ut er det en fryd. Man blir godt kjent med underlivet sitt hvert fall
Marriet Skrevet 3. november 2014 #4 Skrevet 3. november 2014 I forhold til det du spør om angående toll så betalte ikke jeg det. Husker dessverre ikke hvor jeg bestilte fra...
Superdolly Skrevet 3. november 2014 #5 Skrevet 3. november 2014 Jeg bestilte fra bleieboden.no (!), og det finnes sikkert andre norske nettbutikker som selger det også.
valkyrien Skrevet 3. november 2014 #6 Skrevet 3. november 2014 Har en ladycup jeg er veldig fornøyd med, og en billigvariant fra ebay som jeg ikke er fornøyd med. Ladycupen bestilte jeg fra laydycup.dk, og så vidt jeg kan huske så kom det ikke noe toll på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå