Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #1 Skrevet 2. november 2014 En åtti år gammel kvinne kjørte av veien i motsatt kjørefelt, og havnet derfor på kirkegården i Slemmestad. Dette kan kanskje kalles et forvarsel, da kvinnen overlevde. Hun sa dette var et sterkt møte med fremtiden. - Har aldri opplevd noe lignende. Vet nå hva som venter meg. VN: Ble du redd for det du så? - Nei, det ble jeg ikke, jeg hadde dessverre glemt kjørebrillene hjemme, noe som forklarer at jeg havnet i motgående kjørefelt hele veien til Slemmestad, det er jo ganske langt, he he. Så jeg fikk med meg rent lite, gitt. VN: Ble førerkortet inndratt? Lokalavisa sier lite om dette? - Jeg trenger da ikke førerkort, jeg har kjørt siden jeg var ung. Jeg kan da kjøre bil? Du, jenta mi, jeg har kjørt bil lengre enn du har levd! VN avslutter intervjuet Anonymous poster hash: eda76...3d2
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #2 Skrevet 2. november 2014 Jeg skjønte ikke - hva er vn? Er dette i en avis? Anonymous poster hash: 7d7db...8d6
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #3 Skrevet 2. november 2014 Det er en blogg. Viktigenyheter.blogg.no. Tar ekte nyheter og tuller med de. Kan ikke være født med hodet på rett plass Anonymous poster hash: eda76...3d2
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #4 Skrevet 2. november 2014 Ser ikke problemet jeg...? Hvis noen har lyst til å ha det litt gøy på bekostning av aviser så er vel det greit? For en surmus du er.. Anonymous poster hash: b9330...5b0
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #5 Skrevet 2. november 2014 Rasistiske utsagn og mobbing av eldre er ikke morsomt Anonymous poster hash: eda76...3d2
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #6 Skrevet 2. november 2014 Haha! Skaff deg litt humor a! Anonymous poster hash: b9330...5b0
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #7 Skrevet 2. november 2014 Jeg har masse humor, men dette fant jeg ikke underholdende Anonymous poster hash: eda76...3d2
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #8 Skrevet 2. november 2014 Neivel...... Men du måtte skrive innlegg om det? Anonymous poster hash: b9330...5b0
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #9 Skrevet 2. november 2014 Fordi jeg synes det er forferdelig og det er nok bare det som plager meg Anonymous poster hash: eda76...3d2
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 3. november 2014 #10 Skrevet 3. november 2014 Hva er det som er så forferdelig da?
håperpåvinterbarn Skrevet 3. november 2014 #11 Skrevet 3. november 2014 Det er jo bare tøys og humor! Syns det var veldig uskyldig.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #12 Skrevet 3. november 2014 Skjønte ingenting jeg. Når skal dette ha skjedd? Og dersom det virkelig har skjedd, hvor var politiet? Dama må jo få en eller annen straff? Og hvorfor står det ingenting i avisene? Jeg var i slemmestad senest igår, og så ingen tegn til at en bil har kjørt inn på kirkegården... Skeptisk. Anonymous poster hash: b4278...7b3
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #13 Skrevet 3. november 2014 Rasistiske utsagn og mobbing av eldre er ikke morsomt Anonymous poster hash: eda76...3d2 Rasistisk? Og jo, begge deler kan være hylende morsomt. Anonymous poster hash: 7c854...41b
Jordbærblomst Skrevet 3. november 2014 #14 Skrevet 3. november 2014 Rasistiske utsagn og mobbing av eldre er ikke morsomt Anonymous poster hash: eda76...3d2 Rasisme? Det var da ingen rasisme her?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #15 Skrevet 3. november 2014 Rasistiske utsagn og mobbing av eldre er ikke morsomt Anonymous poster hash: eda76...3d2 Rasisme? Det var da ingen rasisme her? Nehei? Så at man bare kan sende utlendinger som frivillige til e boligområdene og at en somalier skal "ta hyre" å et piratskip er lang unna rasisme? Anonymous poster hash: eda76...3d2
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #16 Skrevet 3. november 2014 Skjønte ingenting jeg. Når skal dette ha skjedd? Og dersom det virkelig har skjedd, hvor var politiet? Dama må jo få en eller annen straff? Og hvorfor står det ingenting i avisene? Jeg var i slemmestad senest igår, og så ingen tegn til at en bil har kjørt inn på kirkegården... Skeptisk. Anonymous poster hash: b4278...7b3 Jeg lette for å se om dette faktisk var sant og det er det. Stod i en avis for kommunen (husker ikke hva den heter nå). Anonymous poster hash: eda76...3d2
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #17 Skrevet 3. november 2014 Rasistiske utsagn og mobbing av eldre er ikke morsomtAnonymous poster hash: eda76...3d2 Rasisme? Det var da ingen rasisme her? Nehei? Så at man bare kan sende utlendinger som frivillige til e boligområdene og at en somalier skal "ta hyre" å et piratskip er lang unna rasisme? Anonymous poster hash: eda76...3d2 Hæ? Leste vi samme innlegg??? Anonymous poster hash: db5a0...9b2
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #18 Skrevet 3. november 2014 Det et jo en masse innlegg på den bloggen. Flere oppdateringer hver dag Anonymous poster hash: eda76...3d2
Jordbærblomst Skrevet 3. november 2014 #19 Skrevet 3. november 2014 Rasistiske utsagn og mobbing av eldre er ikke morsomt Anonymous poster hash: eda76...3d2 Rasisme? Det var da ingen rasisme her?Nehei? Så at man bare kan sende utlendinger som frivillige til e boligområdene og at en somalier skal "ta hyre" å et piratskip er lang unna rasisme? Anonymous poster hash: eda76...3d2 Er du sikker på at du svarer på rett tråd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå