Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #1 Skrevet 2. november 2014 Jeg vet ikke hva jeg skal ønske meg på vegne av ungene til jul :/ vi tjener egentlig ganske lite. Men likevel har ungene det de trenger av leker og utstyr. Jeg ble helt flau da familiemedlemmer spurte om ønskeliste til ungene og jeg ikke hadde noe svar til dem. Lurer da på hvordan det er med de som har høy inntekt. Så hva ønsker deres barn mellom 3-5 seg til jul? Anonymous poster hash: 31abd...457
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #2 Skrevet 2. november 2014 Samme her! Jeg er alenemamma med 14000 utbetalt i mnd. 7000 går til husleie, stor deler går til strøm, billån, Internett, tv og telefon. Sitter igjen med en liten slant til mat, ikke mye å rope hurra for, men likevel mangler altså verken jeg eller mini noe som helst! Anonymous poster hash: d4033...d3c
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #3 Skrevet 2. november 2014 Har du spurt dem? Anonymous poster hash: 45bda...3e7
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #4 Skrevet 2. november 2014 Nå er min 6, men da han var 4 -5 elsket han lydbøker, så det sto øverst på lista Nå er han 7 og er fortsatt glad i lydbøker, men vanlige bøker har overtatt. Har en gedigen bokhylle Anonymous poster hash: ccbfc...608
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #5 Skrevet 2. november 2014 Har du spurt dem? Anonymous poster hash: 45bda...3e7 Ja, minste har litt dårlig språk så hun begynte å synge alle barna klapper og eldstemann ønsket seg strømpe av nissen med klementin og sjokolade. Anonymous poster hash: 31abd...457
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #6 Skrevet 2. november 2014 Nå er min 6, men da han var 4 -5 elsket han lydbøker, så det sto øverst på lista Nå er han 7 og er fortsatt glad i lydbøker, men vanlige bøker har overtatt. Har en gedigen bokhylle Anonymous poster hash: ccbfc...608 6, snart 7 Anonymous poster hash: ccbfc...608
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #7 Skrevet 2. november 2014 Min 3-åring ønsker seg flere kritt til tavla si og en stjernekikkert. I tillegg har jeg på vegne av ham ønsket lego, fjernstyrt bil, snowracer, dvd'er og kapla byggeklosser. Han har mye, men det finnes jo også vanvittig mye forskjellig, så det var ikke så stort problem å komme på noe han ikke hadde eller som det er greit å ha mer av. Anonymous poster hash: fc7f7...af8
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #8 Skrevet 2. november 2014 Spill og bøker er alltid kjekt å ha. Samme med plastelina, tegnebøker, maling ol. Og Lego/ duplo. Pleier ofte å ønske ting som ski, akebrett og klær også fra familie Anonymous poster hash: b75fa...f1b
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #9 Skrevet 2. november 2014 Det eneste 4 åringer her ønsker seg er gjerder, sånne som en stenger rundt anleggs områder med. Men jeg har finne mye annet å kjøpe til han også innen bruder serien. Men til andre sier jeg alt innen anleggs maskiner. Bøker, dvd, lyd bøker, cder. og puslespill er og ting han liker godt. Klær, såper, sengetøy ol er og ting som er kjekt å få til jul. Barn har ikke vondt av at noen gaver er myke pakker og praktiske ting. Anonymous poster hash: d1173...22d
Optatium Skrevet 2. november 2014 #10 Skrevet 2. november 2014 Dette er grunnen til at det praktisk å gi barn kjedelige gaver som sølvtøy, bsupenger osv. De får nok annet og ønsker seg ingenting en gang! Så kan man heller kjøpe ting når de blir eldre. Forøvrig har jeg kjøpt badeleker og oljekuler til to av barna rundt meg :-)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #11 Skrevet 2. november 2014 Dette er grunnen til at det praktisk å gi barn kjedelige gaver som sølvtøy, bsupenger osv. De får nok annet og ønsker seg ingenting en gang! Så kan man heller kjøpe ting når de blir eldre. Forøvrig har jeg kjøpt badeleker og oljekuler til to av barna rundt meg :-) Det blir jo litt kjedelig hvis foreldrene ønsker slike praktiske ting fra alle rundt da. Plutselig sitter 5-åringen med bare sølvtøy og bsupenger på julaften. Anonymous poster hash: fc7f7...af8
Optatium Skrevet 2. november 2014 #12 Skrevet 2. november 2014 Dette er grunnen til at det praktisk å gi barn kjedelige gaver som sølvtøy, bsupenger osv. De får nok annet og ønsker seg ingenting en gang! Så kan man heller kjøpe ting når de blir eldre. Forøvrig har jeg kjøpt badeleker og oljekuler til to av barna rundt meg :-) Det blir jo litt kjedelig hvis foreldrene ønsker slike praktiske ting fra alle rundt da. Plutselig sitter 5-åringen med bare sølvtøy og bsupenger på julaften. Anonymous poster hash: fc7f7...af8 Trenger jo ikke være fra alle da! Tenkte at det var innlysende :-P Datteren til kusines min får alltid gavebar fra gullsmed, pluss dn liten ting fra oss. I år ble det oppgaveheftefra Frost.
sug lut Skrevet 2. november 2014 #13 Skrevet 2. november 2014 Jøss. Vi tjener tilsammen veldig bra, men ungene har da alltid tjue ting på ønskelista likevel.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #14 Skrevet 2. november 2014 Femåringen ønsker seg alt hun ser i lekebutikken osv. På hennes vegne, om noen spør, ønsker vi opplevelser. I fjor fikk hun kinobilletter, årskort på Leos lekeland, teaterbesøk og klippekort i svømmehallen. Supre gaver! Anonymous poster hash: df9a3...528
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå