Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #1 Skrevet 2. november 2014 Ja jeg vurderer og være utro, og til en viss grad er jeg det vel allerede. Det å bryte opp familien er ikke et alternativ! Jeg har blitt forelsket i en annen mann, å av alle mennesker i verden så har jeg blitt det i bestekameraten til min pappa. Jeg er 22 år, har 2 barn og er gift. Jeg og mannen har ikke noe forhold og lever kun som venner. Mannen jeg er forelske i er 64 år og har blitt min aller beste venn. Vi møtes ofte, prater ofte i telefon og sender mange sms hver dag. Han har like sterke følelser for meg og jeg vet vel egentlig med sikkerhet at det bare er et tidsspørsmål før det skjer noe. Det flyr 1000 sommerfugler i magen min bare jeg tenker på han. Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, men måtte bare fortelle det til noen. Anonymous poster hash: a6fad...482
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #2 Skrevet 2. november 2014 Om det å bryte opp familien ikke er ett alternativ, så er jo det å være utro ganske så idiotisk.. Det beste ville jo vært å skilles fra mannen, eller bli enig om åpent forhold. Du er 22år, skal du leve resten av livet ditt sammen med en mann du ikke elsker?! Fortjener ikke han og en jente som faktisk elsker han, og vil være sammen med han, og ser på han som en mann og ikke en kjæreste.... Anonymous poster hash: afa9f...080
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #3 Skrevet 2. november 2014 64 år? hvordan kan du like en så gammel mann? Ikke slemt ment, men han er jo såå mye eldre enn deg! Anonymous poster hash: 8e4b6...d52
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #4 Skrevet 2. november 2014 Det her klarer jeg ikke helt å tro på. Beklager. Anonymous poster hash: 87b04...11a
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #5 Skrevet 2. november 2014 Du er ekkel. Mannen er snart 70 år. Fysj du har problemer kvinne. Anonymous poster hash: fbdee...dd8
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #6 Skrevet 2. november 2014 Hehe...fritidsproblemer i dag, HI? Anonymous poster hash: 5f3cd...bc3
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #7 Skrevet 2. november 2014 Så lenge det ikke kommer til å ødelegge forholdet mellom deg og din far, sier jeg: Skill deg fra mannen din, og kjør deretter på! Lykke til med kjærligheten Anonymous poster hash: 3353c...b87
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #8 Skrevet 2. november 2014 æsj, altfor gammel... Æsj æsj æsj Anonymous poster hash: d73e7...b4f
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #9 Skrevet 2. november 2014 Ville Skjekket om han fortsatt fikser det før jeg planla noe sengevals med han Anonymous poster hash: a0163...833
Honningmelon Skrevet 2. november 2014 #10 Skrevet 2. november 2014 Hvor gamle er dere som skriver fysj og æsj? Det kunne jeg vel ha sagt når jeg var 14. Uansett, han er alt for gammel for deg, og et evt forhold mellom dere har ingen fremtid. Ikke ødelegg familien din for en forelskelse som ikke er liv laga.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #11 Skrevet 2. november 2014 Du kan ikke være sammen med bestefaren din. Anonymous poster hash: d3e31...362
eelis Skrevet 2. november 2014 #12 Skrevet 2. november 2014 (endret) Jeg spør meg selv om hvor lenge dere har vært sammen og hvor mange kriser dere har overlevd. Du er bare 22 år, og det sier meg at du og mannen din kanskje ikke har vært sammen så veldig lenge. Kjærlighet er en beslutning. Ingen går rundt og er forelsket hver dag, innimellom har man kanskje lyst til å hive hele mannen på havet, og kanskje blir man betatt av andre. Men nå har du faktisk sagt at du skal elske denne mannen din, og da får du banna bein stå i det, altså. Å elske noen er like mye å ikke elske dem, men å likevel vite at det kommer en dag etter i morgen. Skal man bare gi opp og finne noen andre hver gang forholdet halter litt? Livet er ikke plankekjøring, forhold må jobbes med, og en del av det å være ansvarlig voksen, mor og kone er å stå i det - også når det virker håpløst. Snakk med mannen din! Endret 2. november 2014 av eelis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå