Mandala Skrevet 2. november 2014 #2 Skrevet 2. november 2014 Prøver å lese Aftenposten historie for å lære mer og utvikle meg :-P det går så der... Blir hele tiden avbrutt av tankene mine som vil ha te, persimon, brødskiver og nå dib.
Hønemor30 Skrevet 2. november 2014 #3 Skrevet 2. november 2014 Kjeder meg jeg og...gleder meg til jeg blir trøtt å kan legge meg dette har vært den kjedeligste søndagen på evigheter her.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #4 Skrevet 2. november 2014 Ny kjekk huseier på døren og jeg ser ut som et takras som koser seg alene på en søndag. Han har hvertfall fått sett den usminkede sannheten Nå er jeg mest irritert fordi jeg så ut som et takras Anonymous poster hash: fffe2...2da
MammantilNurket Skrevet 2. november 2014 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2014 Prøver å lese Aftenposten historie for å lære mer og utvikle meg :-P det går så der... Blir hele tiden avbrutt av tankene mine som vil ha te, persimon, brødskiver og nå dib.Jeg har faktisk en persimon liggende på kjøkkenbenken.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #6 Skrevet 2. november 2014 Jeg surfer nettet, og lurer på om jeg skal se en episode av SOA. Anonymous poster hash: 36d29...93c
Marriet Skrevet 2. november 2014 #7 Skrevet 2. november 2014 Har irritert meg grønn på klokka i nybilen som har vært på sommertid helt fram til NU. Måtte virkelig sette igang tiltak og få gjort noe med det. Det er så mye knapper og duppedingser i den bilen og nå som jeg er manneløs har jeg jo bestemt meg for å klare alt selv, for jeg, jeg er jo superwoman. En litt treg en dog. Nå skal jeg legge meg plankeflat på sofaen og se tvekampen på farmen.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #8 Skrevet 2. november 2014 Jeg surfer nettet, og lurer på om jeg skal se en episode av SOA. Anonymous poster hash: 36d29...93c mmmmmmm Anonymous poster hash: ad6d9...695
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #9 Skrevet 2. november 2014 Jeg kjeder meg også... Er trøtt, men venter på at det skal bli litt senere ettersom jeg sov til 10 i dag. Kommer bare til å bli liggende våken om 3-4 timer hvis jeg legger meg nå. Anonymous poster hash: 2bfa7...b3b
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #11 Skrevet 2. november 2014 Kjeder meg også - og ikke fullt så positiv innstilt til det kjedelige som deg, MammantilNurket Skal lage meg middag nå, har utsatt det altfor lenge, for må spise spaghetti (er på provokasjonstest for ev. cøliaki) og vet magen blåser opp til gravidstørrelse og blir ubehagelig pluss kløe overalt etterpå :/ Så derfor kjeder jeg meg for å utsette det uunngåelige Men nå er det bare å kaste seg over gryten... Anonymous poster hash: 78e92...cfb
Gjest Pusikatt Skrevet 2. november 2014 #12 Skrevet 2. november 2014 Venter på at Farmen skal begynne igjen :-)
MammantilNurket Skrevet 2. november 2014 Forfatter #13 Skrevet 2. november 2014 Kjeder meg også - og ikke fullt så positiv innstilt til det kjedelige som deg, MammantilNurket Skal lage meg middag nå, har utsatt det altfor lenge, for må spise spaghetti (er på provokasjonstest for ev. cøliaki) og vet magen blåser opp til gravidstørrelse og blir ubehagelig pluss kløe overalt etterpå :/ Så derfor kjeder jeg meg for å utsette det uunngåelige Men nå er det bare å kaste seg over gryten... Anonymous poster hash: 78e92...cfb Huffamei Det hørtes ikke noe godt ut. Lykke til! Jeg ser nå på "Hunger Games" på FEM og drikker Cola Zero fra boks
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #14 Skrevet 2. november 2014 Kjeder meg også - og ikke fullt så positiv innstilt til det kjedelige som deg, MammantilNurket Skal lage meg middag nå, har utsatt det altfor lenge, for må spise spaghetti (er på provokasjonstest for ev. cøliaki) og vet magen blåser opp til gravidstørrelse og blir ubehagelig pluss kløe overalt etterpå :/ Så derfor kjeder jeg meg for å utsette det uunngåelige Men nå er det bare å kaste seg over gryten... Anonymous poster hash: 78e92...cfb Huffamei Det hørtes ikke noe godt ut. Lykke til! Jeg ser nå på "Hunger Games" på FEM og drikker Cola Zero fra boks Da høres det ut som om du kjeder deg litt mindre nå Får du sove når du drikker cola så sent? Jeg hadde vært lys våken til tidlig morgenkvist om jeg hadde drukket cola nå! (Og jeg nekter å høre noen kommentar om at det er alderen.... ) Jeg har satt på kasserollen... jippi.... Anonymous poster hash: 78e92...cfb
Gjest lillehi Skrevet 2. november 2014 #15 Skrevet 2. november 2014 Ser på Mord og Mysterier😃 Elsker Barnaby🙊
MammantilNurket Skrevet 2. november 2014 Forfatter #16 Skrevet 2. november 2014 Kjeder meg også - og ikke fullt så positiv innstilt til det kjedelige som deg, MammantilNurket Skal lage meg middag nå, har utsatt det altfor lenge, for må spise spaghetti (er på provokasjonstest for ev. cøliaki) og vet magen blåser opp til gravidstørrelse og blir ubehagelig pluss kløe overalt etterpå :/ Så derfor kjeder jeg meg for å utsette det uunngåelige Men nå er det bare å kaste seg over gryten... Anonymous poster hash: 78e92...cfb Huffamei Det hørtes ikke noe godt ut. Lykke til! Jeg ser nå på "Hunger Games" på FEM og drikker Cola Zero fra boks Da høres det ut som om du kjeder deg litt mindre nå Får du sove når du drikker cola så sent? Jeg hadde vært lys våken til tidlig morgenkvist om jeg hadde drukket cola nå! (Og jeg nekter å høre noen kommentar om at det er alderen.... ) Jeg har satt på kasserollen... jippi.... Anonymous poster hash: 78e92...cfb Det går helt fint. Reagerer ikke veldig på koffein, men blir spennvill av sukker
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #17 Skrevet 2. november 2014 Det går helt fint. Reagerer ikke veldig på koffein, men blir spennvill av sukker Akkurat som ungene, du, da Anonymous poster hash: 78e92...cfb
MammantilNurket Skrevet 2. november 2014 Forfatter #18 Skrevet 2. november 2014 Det går helt fint. Reagerer ikke veldig på koffein, men blir spennvill av sukker Akkurat som ungene, du, da Anonymous poster hash: 78e92...cfb Jepp. Blir småhissig av smågodt med mye e-stoffer
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #19 Skrevet 2. november 2014 Det går helt fint. Reagerer ikke veldig på koffein, men blir spennvill av sukker Akkurat som ungene, du, da Anonymous poster hash: 78e92...cfb Jepp. Blir småhissig av smågodt med mye e-stoffer Jeg blir ikke så hissig, men jeg får veldig indre uro, blir rastløs av for mye sukker og e-stoffer . Unngår alt av smågodt - bortsett fra sjokolademus (den originale varianten). Ellers går det i mørk sjokolade her Anonymous poster hash: 78e92...cfb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå