Gå til innhold

Hva skjer?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har pco og hadde siste mens 20 august i år. 16 oktober tok jeg en g test, da jeg hadde murringer i magen en stund og ømme bryst. Denne var negativ. Etterpå tok jeg en el test og denne var positiv. Brukte clearblue sin el test som gir ett smil😊 meg og samboeren koste oss den dagen for å si d sånn😄dagen etterpå var el testen negativ. Nå som d er gått over 14 dager siden eggløsning har jeg enda ikke fått mens😁 har tatt test og de er negativ😔 noen som har kanskje en forklaring? Kan jeg være gravid allikavel?

Anonymous poster hash: 0c736...217

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen??

Anonymous poster hash: 0c736...217

Skrevet

det er jo umulig å si. Kan jo være at du er en av dem som vil teste sent positivt.

Anbefaler deg å begynne å tempe en periode, da finner du ut om eggløsningen faktisk ble gjennomført og også hvor mange dager du har fra eggløsning til mens. Antall dager fra mens til eggløsning kan variere, men antall dager fra eggløsning til første mensdag bruker å holde seg veldig stabilt.

Hvis du f.eks. har 16 dager fra el til første mensdag så er det for tidlig for mensen foreløpig. Hvis du derimot har f.eks. 12 dager fra el til mens, da er det større sjanse for graviditet.

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 6aa69...579
Skrevet

Du har tatt en graviditetstest og den er negativ, da er du vel mest sannsynlig ikke gravid da.

Anonymous poster hash: 836f0...231

Skrevet

Når du har pco så kan eggløsningstester vise positiv selv om du ikke har eggløsning, pga noe kluss med hormonene.

Anonymous poster hash: 6c700...ebd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...