Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #1 Skrevet 2. november 2014 Jeg har en eks kjæreste som "elsker meg over alt på jord. I dag kabbet jeg av han huet. Ved å Si at det aldri blir oss igjen. Rett og slett fordi han er så ung, og uansvarlig. Han lyver til meg om alt fra a til å.. det har vært sånn i ett år. Nå tok han toppen av grensene mine og jeg ble sint for siste gang å sa jeg ikke orker mer.. Nå er jeg redd.. redd jeg burde ha ventet og gitt han tid til og bli voksenere og vise meg at jeg kan stole på han.. :/ selv om jeg blir psykisk utslitt av det. Jeg vet jeg må stå for dette nå.. men. Tenk om jeg hogget huet av han fortidlig. Selv ønsker han at jeg sku latt jan fått et par år på seg og at han ville tålt det bedre da om d ikke ble oss men han tror at det kan bli oss.. uansett.. jeg vet det ikke går nå og får meg ikke til og "holde han på gjerdet heller".. Stille, ensom og alene.. nytt for meg dette. Vil jeg noen gang finne noen som vil få meg til og krible igjen.. jeg tenker jo kun på han.. Anonymous poster hash: 3f334...940
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #2 Skrevet 2. november 2014 Nei du var ikke stygg. Noen menn trenger å gå det inn med teskje for å forstå. Anonymous poster hash: fb335...2e4
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #3 Skrevet 2. november 2014 Voksenere?? Anonymous poster hash: 3db91...113
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #4 Skrevet 2. november 2014 Oi, her var det mye skrivefeil. Anonymous poster hash: b8424...37a
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #5 Skrevet 2. november 2014 Føler meg så tom. Nå kan jeg begynne å tenke på meg selv.. men.. jeg sliter med det.. Anonymous poster hash: 3f334...940
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #6 Skrevet 2. november 2014 Skjønte ikke halvparten av det du skrev. Anonymous poster hash: f3fdf...91c
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #7 Skrevet 2. november 2014 Nei, om han lyver til deg heller tiden, og ikke tar det seriøst så kommer han ikke til å endre seg om noen år! hvorfor skal han ha noen år av din verdifulle tid? Til å kaste bort på tull og tøys? 4 og 6 åringen min vet t.o.m at man ikke lyver. Selv kastet jeg bort 4 verdifulle år på en slik idiot, og viste egentlig bare en brøkdel av alle løgnene hans mens vi var sammen. er kommet frem en del skrekkelige sannheter etter at det ble slutt..... Har truffet en ny, fått tre barn og er gift nå. Klart du kommer til å tregge en ny! Anonymous poster hash: 234ea...bd4
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #8 Skrevet 2. november 2014 Er dette samme mannen som flyttet inn mot din vilje? Anonymous poster hash: 81152...2c0
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #9 Skrevet 2. november 2014 Nei, om han lyver til deg heller tiden, og ikke tar det seriøst så kommer han ikke til å endre seg om noen år! hvorfor skal han ha noen år av din verdifulle tid? Til å kaste bort på tull og tøys?4 og 6 åringen min vet t.o.m at man ikke lyver. Selv kastet jeg bort 4 verdifulle år på en slik idiot, og viste egentlig bare en brøkdel av alle løgnene hans mens vi var sammen. er kommet frem en del skrekkelige sannheter etter at det ble slutt..... Har truffet en ny, fått tre barn og er gift nå. Klart du kommer til å tregge en ny! Anonymous poster hash: 234ea...bd4 Hvordan kom du deg over skuffelsen etter å blitt så lurt? Anonymous poster hash: 3f334...940
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #10 Skrevet 2. november 2014 Du gjorde det rette. Anonymous poster hash: d88f5...5cf
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #11 Skrevet 2. november 2014 Jeg satser på det Anonymous poster hash: 3f334...940
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #12 Skrevet 3. november 2014 Jeg har en eks kjæreste som "elsker meg over alt på jord. I dag kabbet jeg av han huet. Ved å Si at det aldri blir oss igjen. Rett og slett fordi han er så ung, og uansvarlig. Han lyver til meg om alt fra a til å.. det har vært sånn i ett år. Nå tok han toppen av grensene mine og jeg ble sint for siste gang å sa jeg ikke orker mer.. Nå er jeg redd.. redd jeg burde ha ventet og gitt han tid til og bli voksenere og vise meg at jeg kan stole på han.. :/ selv om jeg blir psykisk utslitt av det. Jeg vet jeg må stå for dette nå.. men. Tenk om jeg hogget huet av han fortidlig. Selv ønsker han at jeg sku latt jan fått et par år på seg og at han ville tålt det bedre da om d ikke ble oss men han tror at det kan bli oss.. uansett.. jeg vet det ikke går nå og får meg ikke til og "holde han på gjerdet heller".. Stille, ensom og alene.. nytt for meg dette. Vil jeg noen gang finne noen som vil få meg til og krible igjen.. jeg tenker jo kun på han.. Anonymous poster hash: 3f334...940 Alltid best å være ærlig Anonymous poster hash: dc3bc...2d7
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #13 Skrevet 3. november 2014 Ja, men han mente han elsker meg. Å jeg tenkte at å holde han på gress går ikke.. for han holder seg på gress. Ville forrandre seg. Nå var det meningsløst for han å vil ikke en gang være vennen min.. :/ Anonymous poster hash: 3f334...940
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #14 Skrevet 3. november 2014 Han høres slitsom og barnslig ut. Ikke gidd å tenke på ham! Forstår ikke hvorfor du velger å kaste bort verdifull tid på en taper? En som ikke gir deg annet enn hodepine?? Ikke se bakover, se fremover! Glem ham, ignorer ham og fokuser på det gode som kommer Anonymous poster hash: edf49...742
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #15 Skrevet 3. november 2014 Regner med dette er samme fyren som flyttet inn mot din vilje, som ga deg dyre gaver (både før og etter at du gjorde det slutt), og som ønsker å ha kontakt med barnet ditt (selv om barnet ikke har noe ønske om dette)? I så fall: Hvor mange innlegg må du lage om fyren? Vi har gitt deg utallige råd om å komme deg vekk fra han, så vidt jeg vet er det ingen som har rådet deg til å gi han en ny sjanse. Fyren er hakke gal, og må ut av livet ditt for alltid. Du blir ikke ferdig med han så lenge du fortsetter å svare (for regner med at det ikke er du som kontakter han???) At han ikke en gang vil være vennen din er bra, for denne fyren må HELT UT av livet ditt!!! Du virker som en utrolig tafatt person, og jeg synes synd på barnet ditt som må forholde seg til dette. Det grenser nesten til omsorgssvikt. Ta deg sammen!!!! Anonymous poster hash: 1a59c...175
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #16 Skrevet 3. november 2014 Regner med dette er samme fyren som flyttet inn mot din vilje, som ga deg dyre gaver (både før og etter at du gjorde det slutt), og som ønsker å ha kontakt med barnet ditt (selv om barnet ikke har noe ønske om dette)? I så fall: Hvor mange innlegg må du lage om fyren? Vi har gitt deg utallige råd om å komme deg vekk fra han, så vidt jeg vet er det ingen som har rådet deg til å gi han en ny sjanse. Fyren er hakke gal, og må ut av livet ditt for alltid. Du blir ikke ferdig med han så lenge du fortsetter å svare (for regner med at det ikke er du som kontakter han???) At han ikke en gang vil være vennen din er bra, for denne fyren må HELT UT av livet ditt!!! Du virker som en utrolig tafatt person, og jeg synes synd på barnet ditt som må forholde seg til dette. Det grenser nesten til omsorgssvikt. Ta deg sammen!!!! Anonymous poster hash: 1a59c...175 Ikke bare grenser det til omsorgssvikt, det ER omsorgssvikt! Hi har skrevet utallige innlegg om denne mannen og jeg syns utrolig synd på det stakkars barnet som må leve i denne såpeoperaen! At hun selv er så tafatt på egne vegne er nå en ting, men barnet hennes burde få slippe å vokse opp med dette! Anonymous poster hash: 81152...2c0
Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 #17 Skrevet 3. november 2014 Jeg var lidenskapelig forelsket i en gutt/mann i 4 år og mye var som det du opplever. Han var utro, jugde osv. Nå er jeg sammen med en jeg ELSKER. Ulykkelig forelskelse kan føles intenst, men det er ikke kjærlighet på samme måten som i et lykkelig forhold. Det går over, og det vil krible med en ny... Anonymous poster hash: daa21...784
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå