Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #1 Skrevet 2. november 2014 Noen som har tips? Ikke fra IKEA. Dårlig kvalitet!! Anonymous poster hash: b1472...88a
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #2 Skrevet 2. november 2014 Du vil ikke ha dette svaret, men gir deg det likevel ;-) "Arv" fra Ikea er kjempefint! Jeg har hatt det som hverdagsservice i snart fem år, og det er like fint! Har tålt oppvaskmaskin og tre små gutter godt, og det er enkelt, men fint! Anonymous poster hash: f7590...bdc
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #3 Skrevet 2. november 2014 Jeg har også arv fra IKEA ;-) Anonymous poster hash: 13c32...fec
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #4 Skrevet 2. november 2014 Jeg hadde Arv tidligere. Ble bare stygt og ripete. Så det vil jeg IKKE ha! (pluss at middagstallerkenene var for store) Hi Anonymous poster hash: b1472...88a
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #5 Skrevet 2. november 2014 Jeg har også arv til hverdags, og irriterer meg over ripene. Har fjernet de (nesten helt) en gang med svamp og jif skurekrem, men de ser ikke ut nå! Har alle det problemet? Og har noen tips til hvordan jeg kan enten holde de fine, eller få de fine? Anonymous poster hash: 14e87...3db
*Miss Marple* Skrevet 2. november 2014 #7 Skrevet 2. november 2014 Har 365 fra IKEA og det er ingen riper etter 3-4 år, så mitt svar er også IKEA selv om du ikke ønsket det 😝
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå