Gå til innhold

Lekekjøkken fra IKEA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har det? Vurderer å kjøpe det til jul til min 2 år gamle datter. Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt det i julegave til datteren vår på 1,5. Hun leker MASSE med dette hos naboen - og jeg vet at bhg har kjøpt et slikt til småbarnsavdelingen pga god erfaring med dette :)

Anonymous poster hash: 69303...c54
Skrevet

Ja, vi har det. Fungerte utmerket den perioden barna likte lekekjøkken :)

Anonymous poster hash: cb8be...388

Skrevet

Kjøp det! Kjøkken er en av de tingene som har blitt mest lekt med her. vi hadde et i plast først og det var bare tull, sto ikke ordentlig og fallt fra hverandre. Ikea sitt blir brukt daglig og har blitt det i flere år og er fortsatt like fint.

Anonymous poster hash: 35f3d...858
Skrevet

Kjøpte det til gutten min til jul for to år siden, da var han 1,5. Veldig populært både da og nå. Det går i perioder hvor mye han leker med det nå, men plutselig kan han bli opptatt med det et par timer igjen etter å ha oversett det i en uke.

Anonymous poster hash: 552aa...efc
Skrevet

Jeg tenker også å kjøpe det til datteren min på 1,5 år, hun er veldig glad i matleker og rollespill med mat. Det finnes veldig mange fine, malte varianter av lekekjøkkenet, googler du "ikea lekekjøkken male", får du opp mye:)

Anonymous poster hash: 18799...5da
Skrevet

Jenta mi på 1 1/2 år, fikk ett slikt av oss i ett års gave.

Hun leker med det hele tiden, har litt lite "mat" og utstyr, så blir påfyll av det til jul. Må finne mat som ikke er av plast, for det blir bare bitt i stykker 😝.

Anonymous poster hash: 3a9b0...61f

Skrevet

Kjøp heller det enn det plastdritten vi gikk for. Datt sammen og holdt ikke lenge gitt, kjedelig! Ved neste barn kommer vi til å kjøpe kjøkken fra Ikea som hvertfall er mer solid. 

Anonymous poster hash: d778a...eb9
Skrevet

Eldste fikk det til 2 - års dagen, og har brukt det kjempemasse! Hun bruker det fortsatt av og til ( er nå 6 år), men nå er det lillesøster på 2 som bruker det mest:)

Anonymous poster hash: bd05f...bbe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...