Gå til innhold

Dette var vel litt spesielt halloween-knask, eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fireåringen fikk en diger lighter(!) med julemotiv da han gikk knask eller knep med brødrene sine og pappa'n. Først trodde de det var godteri i spesiell innpakning (finnes jo så mye merkelig), og først da de kom hjem så vi hva det var. Er ikke det en litt spesiell ting å gi til et lite barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ungen min fikk sjokolade med alkohol i. Sto til og med "Obs! Inneholder alkohol" på den...

Anonymous poster hash: bbec9...38f

Skrevet

Jo det et det. Men kanskje det det var rart hint i fra giveren?! At han foretrekker julebukker framfor halloweenbukker;)

Anonymous poster hash: 012e7...ceb

Skrevet

Ungen min fikk sjokolade med alkohol i. Sto til og med "Obs! Inneholder alkohol" på den...Anonymous poster hash: bbec9...38f

hehehe, huff da ;)

Skrevet

Min onkel ga en gang en fiskepudding til julebukkene. Haha tipper de var lange i trynet når de så hva de fikk ;)

Han trodde det var en rull med marsipan , da, til hans forsvar.

For det er jo helt normalt å gi..... WTF? Hahah

Tante var dritflau for naboene lenge og følte for å forklare seg, men det kom liksom aldri en anledning :D

Skrevet

Heller lighter enn uinpakket smågodt...

Anonymous poster hash: d0f85...647

Skrevet

Min onkel ga en gang en fiskepudding til julebukkene. Haha tipper de var lange i trynet når de så hva de fikk ;)

Tante var dritflau for naboene lenge og følte for å forklare seg, men det kom liksom aldri en anledning :D

hahahaha, eg dauer ser det for meg ;)

Skrevet

Så det er bedre at de kan få brannskader enn litt smågodt?

Anonymous poster hash: 9d076...ebf

Skrevet

Det ville faktisk fireåringen vår blitt overlykkelig for. Han elsker fiskepudding :D

Skrevet

Vil tro han som ga innpakket hundemat gjorde det som en hyllest til alle dibberne med denne holdningen:D

Anonymous poster hash: 3acd8...378

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...