Iselilja Skrevet 2. november 2014 #1 Skrevet 2. november 2014 Fireåringen fikk en diger lighter(!) med julemotiv da han gikk knask eller knep med brødrene sine og pappa'n. Først trodde de det var godteri i spesiell innpakning (finnes jo så mye merkelig), og først da de kom hjem så vi hva det var. Er ikke det en litt spesiell ting å gi til et lite barn?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #2 Skrevet 2. november 2014 Ungen min fikk sjokolade med alkohol i. Sto til og med "Obs! Inneholder alkohol" på den... Anonymous poster hash: bbec9...38f
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #3 Skrevet 2. november 2014 Jo det et det. Men kanskje det det var rart hint i fra giveren?! At han foretrekker julebukker framfor halloweenbukker;) Anonymous poster hash: 012e7...ceb
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #4 Skrevet 2. november 2014 Ungen min fikk sjokolade med alkohol i. Sto til og med "Obs! Inneholder alkohol" på den...Anonymous poster hash: bbec9...38f hehehe, huff da Anonymous poster hash: 012e7...ceb
skinnfilla Skrevet 2. november 2014 #5 Skrevet 2. november 2014 Min onkel ga en gang en fiskepudding til julebukkene. Haha tipper de var lange i trynet når de så hva de fikk Han trodde det var en rull med marsipan , da, til hans forsvar. For det er jo helt normalt å gi..... WTF? Hahah Tante var dritflau for naboene lenge og følte for å forklare seg, men det kom liksom aldri en anledning
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #6 Skrevet 2. november 2014 Heller lighter enn uinpakket smågodt... Anonymous poster hash: d0f85...647
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #7 Skrevet 2. november 2014 Min onkel ga en gang en fiskepudding til julebukkene. Haha tipper de var lange i trynet når de så hva de fikk Han trodde det var en rull med marsipan , da, til hans forsvar. For det er jo helt normalt å gi..... WTF? Hahah Tante var dritflau for naboene lenge og følte for å forklare seg, men det kom liksom aldri en anledning hahahaha, eg dauer ser det for meg Anonymous poster hash: 012e7...ceb
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #8 Skrevet 2. november 2014 Heller lighter enn uinpakket smågodt... Anonymous poster hash: d0f85...647 Så det er bedre at de kan få brannskader enn litt smågodt? Anonymous poster hash: 9d076...ebf
Iselilja Skrevet 2. november 2014 Forfatter #9 Skrevet 2. november 2014 Min onkel ga en gang en fiskepudding til julebukkene. Haha tipper de var lange i trynet når de så hva de fikk Han trodde det var en rull med marsipan , da, til hans forsvar. For det er jo helt normalt å gi..... WTF? Hahah Tante var dritflau for naboene lenge og følte for å forklare seg, men det kom liksom aldri en anledning Det ville faktisk fireåringen vår blitt overlykkelig for. Han elsker fiskepudding
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #10 Skrevet 2. november 2014 Heller lighter enn uinpakket smågodt... Anonymous poster hash: d0f85...647 Vil tro han som ga innpakket hundemat gjorde det som en hyllest til alle dibberne med denne holdningen:D Anonymous poster hash: 3acd8...378
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå