Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #1 Skrevet 2. november 2014 Hei alle! Ja, hvordan skal det være egentlig? Blir man SUPERKLAR til å få barn noen gang? Eller blir man aldri helt klar, men at man alltid har en rar følelse rundt det å få barn? At man føler: "hvis jeg skal få barn noen gang, så må jeg bare hoppe ut i det?" Samboer er SÅ klar, og det er jo kjempeflott at han er det, men jeg føler liksom at jeg kaster meg ut i noe helt vilt (noe jeg i så fall gjør...), men kommer jeg alltid til å føle det sånn, tro? Når man er klar for barn, er det INGEN usikkerhet rundt det? Beklager om dette var litt... ja.. rotete skrevet, men var litt vanskelig å formulere meg :-) Anonymous poster hash: a970e...2c4
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #2 Skrevet 2. november 2014 ...det er sikkert opp til hver enkelt, men hvordan følte DU det? :-) - TS Anonymous poster hash: a970e...2c4
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #3 Skrevet 2. november 2014 Jeg følte meg veldig klar lenge, men jeg var det på ingen måte. Det visste jeg ikke før babyen kom og ingenting ble sånn som jeg trodde. Jeg tror det egentlig kan være en fordel å være forberedt på at man faktisk kaster seg ut på dypt vann uten å vite helt hvordan man skal svømme. Da kommer ikke det som et sjokk i alle fall, som det gjorde for meg. Anonymous poster hash: 5d8eb...5de
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #4 Skrevet 2. november 2014 Jeg følte meg veldig klar lenge, men jeg var det på ingen måte. Det visste jeg ikke før babyen kom og ingenting ble sånn som jeg trodde. Jeg tror det egentlig kan være en fordel å være forberedt på at man faktisk kaster seg ut på dypt vann uten å vite helt hvordan man skal svømme. Da kommer ikke det som et sjokk i alle fall, som det gjorde for meg. Anonymous poster hash: 5d8eb...5de Ja, det er sånn jeg har hatt det også, har følt meg skikkelig klar, men når det kommer til det å ha sex uten prevensjon osv, får jeg litt hetta kjenner jeg... Vet ikke om det er graviditeten eller det å få barn jeg ikke føler meg helt klar til heller! - TS Anonymous poster hash: a970e...2c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå