Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #1 Skrevet 2. november 2014 Er bare kommet til uke 6,men føler det er så av og på med symptomer. Noen dager ømme pupper,andre dager ikke. Noen dager kvalme,andre dager ikke. Noen dager stikking og strekning, andre dager ikke! Bah, hvem sa at det bare bare er å være gravid Anonymous poster hash: 178a3...db3
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #2 Skrevet 2. november 2014 Jeg har det på samme måte, og jeg er 4 uker... Anonymous poster hash: 748ea...617
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #4 Skrevet 2. november 2014 Du er 6 uker på vei. Slapp av!er ikke så lett når man har mistet i MA på denne tiden for ikke mange mnd siden Anonymous poster hash: 178a3...db3
❤lille stjerne❤ Skrevet 2. november 2014 #5 Skrevet 2. november 2014 Ja sånn var det for meg. Ble bekymret fordi jeg plutselig ikke følte meg gravid i det hele tatt, men alt var i orden.
Gjest Turid87 Skrevet 2. november 2014 #6 Skrevet 2. november 2014 Ja! Og man blir like bekymret uansett. Neste gang skal jeg prøve å nyte dagene uten plagsomme symptomer.
FrkKværner Skrevet 2. november 2014 #7 Skrevet 2. november 2014 Helt normalt. Har selv hatt en MA et godt stykke ut i svangerskapet så kjenner igjen frykten din. Er nå gravid igjen å symptomene kom og gikk i starten. Den ene uken var jeg kjempe sulten, den andre ikke. Så fløy jeg på toalettet å tisset hele tiden, så var det normalt. Kunne være drit kvalm for så å ikke kjenne kvalmen. Jeg har hatt panikk fordi jeg har hatt symptomer og når de har forsvunnet har det vært feil også 😜. Symptomer eller ikke, frykten for at noe var galt var der uansett. Mitt råd er hold deg unna Google og prøv å hold tankene dine opptatt med noe annet når "panikken" over at noe er galt tar overhånd. Du kan ikke kontrollere dette uansett, Lykke til 😊
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #8 Skrevet 2. november 2014 Helt normalt. Har selv hatt en MA et godt stykke ut i svangerskapet så kjenner igjen frykten din. Er nå gravid igjen å symptomene kom og gikk i starten. Den ene uken var jeg kjempe sulten, den andre ikke. Så fløy jeg på toalettet å tisset hele tiden, så var det normalt. Kunne være drit kvalm for så å ikke kjenne kvalmen. Jeg har hatt panikk fordi jeg har hatt symptomer og når de har forsvunnet har det vært feil også . Symptomer eller ikke, frykten for at noe var galt var der uansett. Mitt råd er hold deg unna Google og prøv å hold tankene dine opptatt med noe annet når "panikken" over at noe er galt tar overhånd. Du kan ikke kontrollere dette uansett, Lykke til tusen takk for fint svar! Som oftest så får man forståelse fra dem som selv har mistet! Jeg vet at det ikke er noe jeg kan få gjort til eller fra,det skjer det som skjer! Jeg vil heller ikke ha ul med det samme, Frykten fra sist sitter der enda så derfor vil jeg utsette ul til uke 10-12! Får gi det noen uker, hvis ikke symptomene tar seg opp så får jeg hoppe i det og kontakte lege! Anonymous poster hash: 178a3...db3
FrkKværner Skrevet 2. november 2014 #9 Skrevet 2. november 2014 Helt normalt. Har selv hatt en MA et godt stykke ut i svangerskapet så kjenner igjen frykten din. Er nå gravid igjen å symptomene kom og gikk i starten. Den ene uken var jeg kjempe sulten, den andre ikke. Så fløy jeg på toalettet å tisset hele tiden, så var det normalt. Kunne være drit kvalm for så å ikke kjenne kvalmen. Jeg har hatt panikk fordi jeg har hatt symptomer og når de har forsvunnet har det vært feil også . Symptomer eller ikke, frykten for at noe var galt var der uansett. Mitt råd er hold deg unna Google og prøv å hold tankene dine opptatt med noe annet når "panikken" over at noe er galt tar overhånd. Du kan ikke kontrollere dette uansett, Lykke til tusen takk for fint svar! Som oftest så får man forståelse fra dem som selv har mistet! Jeg vet at det ikke er noe jeg kan få gjort til eller fra,det skjer det som skjer! Jeg vil heller ikke ha ul med det samme, Frykten fra sist sitter der enda så derfor vil jeg utsette ul til uke 10-12! Får gi det noen uker, hvis ikke symptomene tar seg opp så får jeg hoppe i det og kontakte lege! Anonymous poster hash: 178a3...db3 Jeg har full forståelse for at dette er tungt og vanskelig. For meg rippet også en ny graviditet opp i ting som jeg tydeligvis ikke hadde bearbeidet. Man er igjen full av hormoner og naturlig nok (og dessverre) sammenligner man ny graviditet med graviditeten hvor man mistet. Jeg vil også anbefale deg ultralyd tidlig. For meg var det godt å se at alt var fint å det hadde blitt altfor lenge å skulle vente til ordinær ultralyd. De ukene frem til uke 12 er litt tunge men lite å få gjort med det. Hold deg unna de triste historiene hvertfall, det gir deg ingenting annet enn en dårlig magefølelse. Ta vare på deg selv, kom deg ut og hold hodet opptatt med ting som gjør deg godt. Ikke fokuser på alle som mister heller, de aller fleste går det bra med 😊
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #10 Skrevet 2. november 2014 Helt normalt. Har selv hatt en MA et godt stykke ut i svangerskapet så kjenner igjen frykten din. Er nå gravid igjen å symptomene kom og gikk i starten. Den ene uken var jeg kjempe sulten, den andre ikke. Så fløy jeg på toalettet å tisset hele tiden, så var det normalt. Kunne være drit kvalm for så å ikke kjenne kvalmen. Jeg har hatt panikk fordi jeg har hatt symptomer og når de har forsvunnet har det vært feil også . Symptomer eller ikke, frykten for at noe var galt var der uansett. Mitt råd er hold deg unna Google og prøv å hold tankene dine opptatt med noe annet når "panikken" over at noe er galt tar overhånd. Du kan ikke kontrollere dette uansett, Lykke til tusen takk for fint svar! Som oftest så får man forståelse fra dem som selv har mistet! Jeg vet at det ikke er noe jeg kan få gjort til eller fra,det skjer det som skjer! Jeg vil heller ikke ha ul med det samme, Frykten fra sist sitter der enda så derfor vil jeg utsette ul til uke 10-12! Får gi det noen uker, hvis ikke symptomene tar seg opp så får jeg hoppe i det og kontakte lege!Anonymous poster hash: 178a3...db3 Jeg har full forståelse for at dette er tungt og vanskelig. For meg rippet også en ny graviditet opp i ting som jeg tydeligvis ikke hadde bearbeidet. Man er igjen full av hormoner og naturlig nok (og dessverre) sammenligner man ny graviditet med graviditeten hvor man mistet. Jeg vil også anbefale deg ultralyd tidlig. For meg var det godt å se at alt var fint å det hadde blitt altfor lenge å skulle vente til ordinær ultralyd. De ukene frem til uke 12 er litt tunge men lite å få gjort med det. Hold deg unna de triste historiene hvertfall, det gir deg ingenting annet enn en dårlig magefølelse. Ta vare på deg selv, kom deg ut og hold hodet opptatt med ting som gjør deg godt. Ikke fokuser på alle som mister heller, de aller fleste går det bra med tusen takk og masse lykke til videre til deg også Anonymous poster hash: 178a3...db3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå