Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #1 Skrevet 2. november 2014 Hva er din hemmelighet? :-) Anonymous poster hash: 2cb51...de1
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #2 Skrevet 2. november 2014 Hva er cuery? Anonymous poster hash: e8266...317
2HarLystÅbli3 Skrevet 2. november 2014 #3 Skrevet 2. november 2014 curry? Jeg skjærer opp kylling, paprika og løk. Steker kyllingen og tar deretter oppi paprika og løk. Lar dette steke litt så tar jeg oppi en boks med creme fraiche og curry krydder. Koker ris til og gjerne en salat. Enkel og veldig god oppskrift.
sug lut Skrevet 2. november 2014 #4 Skrevet 2. november 2014 Steker kyllingbiter sammen med curry paste (Pataks, aldri noen annen - foretrekker Jalfrezi, Korma, Rogan Josh, Madras) Har oppi løk og lar det frese med Tilsetter tomater i biter Tilsetter matfløte eller yoghurt alt ettersom hva jeg lager Hakket koriander på toppen før servering - ris og nan.
Puppen og lillemor Skrevet 2. november 2014 #5 Skrevet 2. november 2014 Det sug lut sa!! I tillegg må vi ha spicy mango chutney og raita til
n74 Skrevet 2. november 2014 #6 Skrevet 2. november 2014 Jeg bruker denne oppskriften. http://www.tine.no/oppskrifter/middag-og-hovedretter/kylling-og-fjarkre/kylling-curry
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå