Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #1 Skrevet 2. november 2014 vil bli hennes bloggmessige undergang. Dama har så mange klikk fordi hun er irriterende opptatt av en perfekt fasade. Når fasaden nå sprekker etter inngåelsen med det nye manageren vil hun miste lesere. Caroline lever like mye (kanskje mer) av sine haters som av sine fans. Det så vi på skal vi danse, hvor hun røkelse ut tidlig selv om hun har mange flere fans (basert på 100 000 lesere om dagen) en alle de andre deltakerne. Med dem store fanskaren burde seieren vært i boks uavhengig av prestasjonen på parketten. Anonymous poster hash: 49983...97d
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #3 Skrevet 2. november 2014 Er dette noe du tenker mye på? Anonymous poster hash: 01926...f2c
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #4 Skrevet 2. november 2014 Er det noe endring? Har ikke lagt merke til det.. Anonymous poster hash: e8a2f...aca
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #5 Skrevet 2. november 2014 Hvem bryr seg? Anonymous poster hash: e7f65...0a9
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #6 Skrevet 2. november 2014 "Fotballfue's"? Å jøss. Anonymous poster hash: 35984...522
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #7 Skrevet 2. november 2014 Jeg tror du har helt rett hi Anonymous poster hash: 015a6...c90
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #8 Skrevet 2. november 2014 Hvilket nye folkelige image? Anonymous poster hash: 8f0ab...963
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå