Gå til innhold

Er dette greit? Barne-tv


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Anonymous poster hash: 56c5a...5ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi.. HI blei posta ved eit uhell. Altså, eg ser på Brannmann Sam med barna og tenkjer på karakterer som Georg som heile tia blir latterleggjort. Eg syns liksom det smakar litt feil, mobbete og kjipt menneskjesyn. Kva tenkjer de?



Anonymous poster hash: 56c5a...5ed
Skrevet

Helt enig med deg. Da jeg så brannmann Sam som liten, tenkte jeg aldri over det. I voksen alder ser jeg at det er et ganske dårlig plott at Georg alltid skal få skylden, bli kjeftet på og tydeligvis ikke har det så bra hjemme uten at noen bryr seg. Selv når det ikke er Georgs skyld, får han skylden.

Skrevet

At barn lærer av barne-tv på godt og vondt. Du er vel en av bomullsmødrene?

 

Skal alt være rosenrødt og bobblende lykke?

 

Takke meg til for vettug barne-tv som viser barn ulike situasjoner i det virkelige liv!

 

Anonymous poster hash: ce49a...568

Skrevet

At barn lærer av barne-tv på godt og vondt. Du er vel en av bomullsmødrene?

 

Skal alt være rosenrødt og bobblende lykke?

 

Takke meg til for vettug barne-tv som viser barn ulike situasjoner i det virkelige liv!

 

Anonymous poster hash: ce49a...568

Ikkje bommulsmor nei. Georg er ein karikert karakter, dei andre barna er meir realistiske. Jumpy i vennebyen blir det også brukt mye tid på å drite ut.

 

Anonymous poster hash: 56c5a...5ed

Skrevet

At barn lærer av barne-tv på godt og vondt. Du er vel en av bomullsmødrene?

 

Skal alt være rosenrødt og bobblende lykke?

 

Takke meg til for vettug barne-tv som viser barn ulike situasjoner i det virkelige liv!

 

Anonymous poster hash: ce49a...568

 

STOR avstand mellom å pakke ungene inn i bomull og å lære ungene at det er ok at den ene alltid blir kjeftet på og får skylda for alt. Ytterkantene er aldri å foretrekke eller noe særlig gunstig å lære barn.

 

Anonymous poster hash: 1412d...2a6

Skrevet

Men hva er det med stemmen til Georg??? Den irriterer meg så jeg er utrolig nær å legge ned forbud mot hele Brannmann Sam!

Skrevet

Regner med at Emil i Lønneberget får deg til å krympe deg, da :P

Eller hva med jul i Svingen?

Eller Pippi?

Dette er jo "upedagogisk" barne-tv... :P

 

Anonymous poster hash: 7a0e4...c25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...