Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #1 Skrevet 2. november 2014 Jeg er på jakt etter nye støvler, jeg går mye til og fra jobb, så de må fungere ordentlig som støvler. Det finnes jo standard som Hunter og Ilse Jacobsen, og kunne godt tenkt meg noe sånn, men er disse "ut"? Andre forslag/anbefalinger? Anonymous poster hash: 7d8ce...875
augustmini Skrevet 2. november 2014 #2 Skrevet 2. november 2014 Viking har noen fine også i litt hunter stil
shila85 Skrevet 2. november 2014 #3 Skrevet 2. november 2014 Stockholm Design har veldig gode såler og myk gummi. Ser litt "penere" ut.
Monica Skrevet 2. november 2014 #4 Skrevet 2. november 2014 Lurer på det samme, og hvem er gode å gå med. Jeg bruker offentlig transport, og går en del og. Så har jeg og kraftige legger. Så dermed passer ikke alle.
Jippipippi Skrevet 2. november 2014 #5 Skrevet 2. november 2014 Viking er de beste, både til voksne og barn!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #6 Skrevet 2. november 2014 Jeg har et par høye viking og de et finne og egentlig gode, men veldig tunge og det tror jeg alle høyre støvler er. Jeg ønsket meg et par som stopper ca midt på leggen og som et mye lettere, sjelden man trenger at de er høyere. Anonymous poster hash: 62685...acc
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #7 Skrevet 2. november 2014 Jeg har et par høye viking og de et finne og egentlig gode, men veldig tunge og det tror jeg alle høyre støvler er. Jeg ønsket meg et par som stopper ca midt på leggen og som et mye lettere, sjelden man trenger at de er høyere. Anonymous poster hash: 62685...acc Er venstre støvlene lettere tror du Anonymous poster hash: 4a083...108
❤lille stjerne❤ Skrevet 2. november 2014 #8 Skrevet 2. november 2014 Har et par fra viking som er kjempegode og fornuftig pris.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #9 Skrevet 2. november 2014 Jeg får gnagsår av Ilse Jacobsen sine, og de er fryktelig varme. Kanskje like greit med Hunter og Huntersokker som du kan ta ut? Eller de der... åååå, jeg kommer bare ikke på hva de heter...! Litt sånn hagestøvel-aktige.. Skal oppdatere om jeg kommer på det! Anonymous poster hash: b2a7f...950
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #10 Skrevet 2. november 2014 Jeg har et par høye viking og de et finne og egentlig gode, men veldig tunge og det tror jeg alle høyre støvler er. Jeg ønsket meg et par som stopper ca midt på leggen og som et mye lettere, sjelden man trenger at de er høyere. Anonymous poster hash: 62685...acc Er venstre støvlene lettere tror du Anonymous poster hash: 4a083...108 Jepp, selvfølgelig er venstrestøvler lettere enn høyrestøvler Burde vel etterhvert lære meg til å lese gjennom innleggene etterpå når jeg skriver på telefonen, for det var nok ikke den eneste skrivefeilen i innlegget... Anonymous poster hash: 62685...acc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå