Gå til innhold

Forslag til ok gummistøvler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter nye støvler, jeg går mye til og fra jobb, så de må fungere ordentlig som støvler. Det finnes jo standard som Hunter og Ilse Jacobsen, og kunne godt tenkt meg noe sånn, men er disse "ut"? Andre forslag/anbefalinger?

Anonymous poster hash: 7d8ce...875

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viking har noen fine også i litt hunter stil

Skrevet

Stockholm Design har veldig gode såler og myk gummi. Ser litt "penere" ut.

Skrevet

Lurer på det samme, og hvem er gode å gå med. Jeg bruker offentlig transport, og går en del og. Så har jeg og kraftige legger. Så dermed passer ikke alle.

Skrevet

Viking er de beste, både til voksne og barn!

Skrevet

Jeg har et par høye viking og de et finne og egentlig gode, men veldig tunge og det tror jeg alle høyre støvler er. Jeg ønsket meg et par som stopper ca midt på leggen og som et mye lettere, sjelden man trenger at de er høyere.

Anonymous poster hash: 62685...acc

Skrevet

Jeg har et par høye viking og de et finne og egentlig gode, men veldig tunge og det tror jeg alle høyre støvler er. Jeg ønsket meg et par som stopper ca midt på leggen og som et mye lettere, sjelden man trenger at de er høyere.

Er venstre støvlene lettere tror du :fnise:

Anonymous poster hash: 4a083...108

Skrevet

Har et par fra viking som er kjempegode og fornuftig pris.

Skrevet

Jeg får gnagsår av Ilse Jacobsen sine, og de er fryktelig varme.

Kanskje like greit med Hunter og Huntersokker som du kan ta ut?

Eller de der... åååå, jeg kommer bare ikke på hva de heter...! Litt sånn hagestøvel-aktige.. Skal oppdatere om jeg kommer på det!

Anonymous poster hash: b2a7f...950

Skrevet

Er venstre støvlene lettere tror du :fnise:

Anonymous poster hash: 4a083...108

Jepp, selvfølgelig er venstrestøvler lettere enn høyrestøvler :D Burde vel etterhvert lære meg til å lese gjennom innleggene etterpå når jeg skriver på telefonen, for det var nok ikke den eneste skrivefeilen i innlegget...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...