Gå til innhold

hadde du godtatt at mannen gjorde dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drakk 7 øl med lite barn i hus mens du var på kveldsvakt,hjemme kl 22. Uten at han blir særlig synlig påvirka av det.

Anonymous poster hash: 212b0...6b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, min mann ville ha blitt synlig beruset av syv øl da..

Anonymous poster hash: b11d1...3a5

Skrevet

Ikke pokker.

Anonymous poster hash: 0bb15...b7c
Skrevet

Drakk 7 øl med lite barn i hus mens du var på kveldsvakt,hjemme kl 22. Uten at han blir særlig synlig påvirka av det.

Anonymous poster hash: 212b0...6b5

7 øl er ganske mye. Hadde ikke akseptert det, men det er fordi han drikker uhyre sjelden og kan bli full av 3 halvlitere :) 

Anonymous poster hash: 261aa...680

Skrevet

Nei, vi drikker aldri med barn i hus.

Skrevet

Ikke akseptabelt her i huset. Syv øl er i mine øyne ikke for kos, slik for eksempel to øl er.

Gjør han dette ofte, siden han ikke blir påvirket av syv øl??

Anonymous poster hash: e72e0...c88

Skrevet

Dette var deg fra i går, med en toåring og en mann som drakk mye øl både fredag og lørdag?

Mannen har et problem!

Anonymous poster hash: a3ecb...0d0

Skrevet

Nei, det ville jeg ikke, men det hadde heller ikke falt mannen inn å gjøre det. Syv øl og ansvar for barn er ikke kompatibelt!

Skrevet

Jeg ville ikke gått fra ham om det hendte en gang, men om det skjede ukentlig ville det vært noe annet. Jeg hadde nok sakt fra at han hadde drukket for mye, men det er vansklig å tenke seg situasjonen da jeg aldri har sett ham drikke mer enn 4 enheter selv på fest.

Anonymous poster hash: 3a2b0...cd6
Skrevet

Jeg har ikke så lav toleranse for alkohol, og har et avslappet forhold til drikking.... Men 7 øl, jeg ville vært rystet om han hadde gjort noe slik... Oppriktig skuffet over manglende dømningskraft.

Anonymous poster hash: 65b80...0a1

Skrevet

Jeg tror jeg hadde blitt mest bekymret for grunnen til at han gjorde det, om han kanskje nettopp hadde fått vite at han var dødssyk eller noe. For han drikker aldri alene, ikke et glass engang. Og han har ytret sine rimelig sterke meninger både til og om en kompis av ham som gjorde det som HI beskriver.

Anonymous poster hash: 6d89f...04c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...