Gå til innhold

Påspandert ferie


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine foreldre har rundt tall neste år begge to, og tenker i den forbindelse å ta med alle tre barna med familie på ferie som de spanderer. Dette er jo selvsagt veldig hyggelig, men føler meg litt "dum" siden jeg vet at dette blir dyrt :P De har for all del råd til det, men synes det føles litt merkelig at foreldrene mine skal betale ferien min i voksen alder. Det vil koste ca. 50.000 for hver av barna med familie, i tillegg til det det koster for mine foreldre.

Hva tenker dere, er jeg rar som får litt dårlig samvittighet?

 

Anonymous poster hash: cdaf4...af5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De hadde vel ikke spandert og invitert hvis de ikke hadde lyst eller mulighet til å gjøre det.

Skrevet

Mine foreldre har rundt tall neste år begge to, og tenker i den forbindelse å ta med alle tre barna med familie på ferie som de spanderer. Dette er jo selvsagt veldig hyggelig, men føler meg litt "dum" siden jeg vet at dette blir dyrt :P De har for all del råd til det, men synes det føles litt merkelig at foreldrene mine skal betale ferien min i voksen alder. Det vil koste ca. 50.000 for hver av barna med familie, i tillegg til det det koster for mine foreldre.

Hva tenker dere, er jeg rar som får litt dårlig samvittighet?

 

Anonymous poster hash: cdaf4...af5

 

Heldig du, hadde takka ja ;) 

 

Anonymous poster hash: c52a5...2f5

Skrevet

Nei, selvsagt hadde de ikke det :) Synes selvfølgelig dette er veldig hyggelig, så det er ikke det det går på. Føler det bare blir litt voldsomt ;) Får ta en prat med mine søsken slik at de i hvertfall får en fin gave :D

 

Anonymous poster hash: cdaf4...af5

Skrevet

Jeg tror det er noe de ønsker å gjøre med familien sin, og jeg hadde takka ja :) Eventuelt sagt du gjerne kan betale litt av reisen selv om det føles bedre å tilby dette :)

Skrevet

 

Mine foreldre har rundt tall neste år begge to, og tenker i den forbindelse å ta med alle tre barna med familie på ferie som de spanderer. Dette er jo selvsagt veldig hyggelig, men føler meg litt "dum" siden jeg vet at dette blir dyrt :P De har for all del råd til det, men synes det føles litt merkelig at foreldrene mine skal betale ferien min i voksen alder. Det vil koste ca. 50.000 for hver av barna med familie, i tillegg til det det koster for mine foreldre.Hva tenker dere, er jeg rar som får litt dårlig samvittighet?Anonymous poster hash: cdaf4...af5

 Heldig du, hadde takka ja ;)  Anonymous poster hash: c52a5...2f5
Vi takker selvsagt ja, føles bare litt rart å ikke betale sin egen ferie ;)

 

Anonymous poster hash: cdaf4...af5

Skrevet

Dette gjorde mine foreldre også. De ville ha alle oss med mann og barn med seg bort og ha alle oss samlet rund seg samtidig.

Vi var borte 14 dager. De betalte reise, opphold og to felles middager for alle sammen :)

Det var en kjempefin ferie og vi fikk mye tid sammen som storfamilie :)

 

Så jeg ville takket ja og tenkt at dette gleder de mye.



Anonymous poster hash: 7a6dc...669
Skrevet

Vi skal hele min side av familien sydover neste år for å feire pappa sin 60-årsdag, hvor mine foreldre spanderer turen på alle :) Dette blir også en kostbar affære, men de har råd, lyst og mulighet så da er det greit. For dem så går det ikke på bekostning av andre ting, så vi får se det som en del av "arven" ;)

Tenker de synes det er viktig å skape gode minner med hele familien samlet :)

Skrevet

Dette gjorde mamma for oss i sommer. Vi fikk sydentur sammen med henne i julepresang. Det er den fineste gaven jeg noen gang har fått. Så mange hyggelige stunder, middager, øyeblikk og vidunderlige minner. Og det var akkurat dette mamma ønsket seg også. Jeg synes du skal ta i mot med en stor takk! Det betyr nok mye for dine foreldre.



Anonymous poster hash: 57259...1f3
Skrevet

Vi skal reise sammen med familien min neste sommer. Mamma og pappa spandere på alle. Vi er fire søsken og alle er gift og har to eller tre barn. Dette skal vi fordi mor og far har lyst at vi skal reise sammen alle sammen. De har sagt at vi kan betale maten selv. Det koster de ca 150 000 for en uke, men de ønsker å bruke penger på det.

 

Anonymous poster hash: 17be9...995

Skrevet

Vi takker jo selvsagt ja, og regner med at det blir hyggelig. Her er både tur og all mat inkludert, så derfor jeg føler det blir litt ekstravagant ;)

Hi

 

Anonymous poster hash: cdaf4...af5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...