Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #1 Skrevet 2. november 2014 Hvor legger dere lista når det gjelder trening for dere selv? Har dere faste antall økter i uka, eller trener dere kun når dere har tid? Og hvor mye trener dere i gjennomsnitt i uka? Anonymous poster hash: 56b95...c15
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #2 Skrevet 2. november 2014 Jeg har som mål å jogge runden min (ca 35 min) 3 dager i uken. I gode perioder får jeg til litt styrketrening etterpå også. Noen ganger klarer jeg bare en dag i uken, andre ganger fire dager, men som regel blir det 2-3, så 2,5 i snitt da Jeg har 100% stilling og fire barn. Anonymous poster hash: 5e4f9...0ef
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #3 Skrevet 2. november 2014 Jeg har 93 % stilling, og mosjonerer til og fra jobb hver dag. er ca 7-8 km en vei. Sykler eller går. I tillegg har jeg 2-3 joggeøkter i uka på ca 1 time pr økt. Tar da 1 i helga. ca k 12 på dagen, enten lørdag eller søndag. I tillegg tar jeg en runde eller to etter at barna er lagt på hverdager. Prøver å strekke meg så langt jeg kan at min trening ikke går utover tiden med barna... 3 barn Anonymous poster hash: c008c...ba8
Nettisen:) Skrevet 2. november 2014 #4 Skrevet 2. november 2014 Jeg må ha litt faste rutiner så det ikke sklir ut. Lørdag eller søndag får barna være med på barnepassen som de liker veldig godt, og så trener jeg en morgen og en ettermiddag fast. Dropper den i helgen om vi har planer, men de to andre gjennomføres som regel.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #5 Skrevet 2. november 2014 Alenemor med 3 barn og 100% jobb. Treningen består av å sykle frem og tilbake fra jobb. Det er 1 mil til sammen hver dag. Anonymous poster hash: e64ba...84e
Tyra79 Skrevet 2. november 2014 #6 Skrevet 2. november 2014 Rekker ikke trene noe fast:(! Vi bor på landet, og her er det store avstander. Det betyr at ungene må kjøres på fritidsaktiviteter og til venner. Dette går stort sett mi fritid til! Jeg prøver å legge inn noen økter, men blir ikke jevnlig. I det daglige får jeg likevel lagt inn ting som 2x7min rask gange til/fra bussen, MYE gåing/løping i trapper (jobber i 3etg, bruker ikke heisen), prøver å være bevisst på de små tingene i hverdagen...
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #7 Skrevet 2. november 2014 Treningsrom hjemme har gjort livet mye enklere 3 barn. Anonymous poster hash: 3515b...0bd
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #8 Skrevet 2. november 2014 Trener tre faste dager i uka. To av dem rett etter ungene er lagt og en dag i uka rett etter jobb. Samboer trener to ganger i uka samme dager som meg etter jeg er hjemme igjen. Trening er kjempeviktig for meg for at jeg skal holde koken med alt ellers i hverdagen så det prioriteres. Men i hovedsak etter ungene er lagt så det ikke skal gå ut over dem. Innrømmer det kan være hardt å motivere seg sent på kvelden når sofaen roper men det hjelper med faste dager og tidspunkt + at jeg iblant trener med en venninne. Anonymous poster hash: df14e...d1a
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #9 Skrevet 2. november 2014 Egentrening har jeg mått legge på hylla😏 Har fire barn, og det er aktiviteter hver dag. Mannen trener to ganger i uken. Selv jobber jeg 80%, pluss at jeg tar et år på høyskole i tillegg nå. Anonymous poster hash: 76984...a80
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #10 Skrevet 2. november 2014 Hvor legger dere lista når det gjelder trening for dere selv? Har dere faste antall økter i uka, eller trener dere kun når dere har tid? Og hvor mye trener dere i gjennomsnitt i uka? Anonymous poster hash: 56b95...c15 Lagtrening 6 timer i uka, men ikke tid til noe mer.. 2 timer tirsdag og 4 på søndag. Har enda perm i to uker til, så får se hvordan det blir med trening etter det. 2 barn- Anonymous poster hash: 63dd6...6e1
Miamimom Skrevet 2. november 2014 #11 Skrevet 2. november 2014 Har treningsrom hjemme, og treningsstudio på jobb med mulighet for trening i arbeidstiden. Så for meg er det veldig tilrettelagt, har ikke annet å skylde på en viljen hvis det blir for lite trening 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå