Gå til innhold

Jeg trenger adventskalendertips😀

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til 2,5 åring og 1 åring.

Kjøper og pakker inn selv, små praktiske ting kanskje?!

Noen tips?

Anonymous poster hash: 0b3ab...cd8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

👍

Skrevet

Kjøp duplopakker eller playmobil 123 og del opp. Sokker. Bøker. Lørdagsgodtet på lørdager. DVD. Klistremerker. PlayDooh

Skrevet

På nille har de en stor reol, og på apoteker.

Skrevet

Lurt 😊

Skrevet

De er så små enda at de bryr seg nok lite om sleve innholdet i pakkene, det er pakkene i seg selv som er spennende.

Jeg hadde satset på praktiske ting.

Sokker, hårklemmer om det er jenter, badefigurer(sånn med såpe inni), lita tannkremtube, refleks,truser, ny tannbørste, litt godis innimellom..

Skrevet

Da mine var små klippet jeg ut et juletre i papp og festet på døra deres. Annenhver dag var det juleklistremerke i julekalenderen, som de da klistret på treet for å pynte det. De syntes det var stor stas med treet som fikk mer og mer pynt.

Anonymous poster hash: 03352...035

Skrevet

Da mine var små klippet jeg ut et juletre i papp og festet på døra deres. Annenhver dag var det juleklistremerke i julekalenderen, som de da klistret på treet for å pynte det. De syntes det var stor stas med treet som fikk mer og mer pynt. Anonymous poster hash: 03352...035

Kjempegod ide. Hørtes utrolug koselig ut å få en slik adventskalender.

Skrevet

Da mine var små klippet jeg ut et juletre i papp og festet på døra deres. Annenhver dag var det juleklistremerke i julekalenderen, som de da klistret på treet for å pynte det. De syntes det var stor stas med treet som fikk mer og mer pynt.

Anonymous poster hash: 03352...035

Det var faktisk en veldig god ide :)

- juksetatoveringer

- hårstrikk og spenner

- klistermerker

- småbiler/båter

- badefigurer

- sokker, strømpebukse, body

- truser/boxershorts

- fargestifter

- votter, lue, hals

- siklesmekke

- stabletårn som kan deles opp i flere pakker

- kjøkkenleker

- ball

Anonymous poster hash: 2a454...433

Skrevet

Jeg ville spart meg for bryet og venta et år til. De er så små at de ikke forventer noen pakkekalender. De kommer til å være storfornøyd med en sjokoladekalender :)

Men - jeg har også en på 2 år som skal ha pakkekalender fordi eldre søsken har. Han må dele med søsknene (anbefaler for øvrig det!). Han kommer i alle fall til å få en bok eller to, litt sjokolade, smoothie-pose og antakelig noe duplo.  

Anonymous poster hash: 88d5e...8a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...