Løva83 Skrevet 2. november 2014 #1 Skrevet 2. november 2014 Hva mener dere om dette temaet? Jeg er fullstendig i mot slik avstraffelse, jegvhar to barn fra et annet forhold og venter nå på mitt tredje, dette er mitt og min samboers felles barn. Samboer er helt for ris og mener det er ok å bruke det som straff. Jeg har aldri brukt slik avstraffelse, brukte time out på rommet på de 2 eldste, å det ha fungert godt. Samboer vil bruke ris også inn på rommet når vårt barn gjør noe galt. Jeg har sagt klart ifra at jeg ikke vil ha noe av det der,men han gir seg ikke, han mener det funker aller best.
anonymsuperbruker Skrevet 11. november 2014 #2 Skrevet 11. november 2014 Må i så fall bli puffet ris! Alt annet er uaktuelt!!
pusseluskan Skrevet 12. november 2014 #3 Skrevet 12. november 2014 Saken er vel ganske grei. Ris og annen vold mot barn er forbudt ved norsk lov. Du får vel ikke ris når du gjør noe galt?
Jordbærblomst Skrevet 17. november 2014 #4 Skrevet 17. november 2014 Da informerer du mannen din om at det er ulovlig og du ikke vil nøle ett sekund med å ringe politiet hvis han legger en finger på barnet. Han trenger å lese mye om barneoppdragelse! Man bruker ikke vold som disiplin, det er skadelig og motbydelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå