Gå til innhold

Beijing, noen som har vært der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på seminar med jobben der neste uke. Får 3-4 dager fri der også. Hva bør jeg gjøre de dagene? 

Hvordan er det å kjøpe klær der f.eks?

Anonymous poster hash: 52976...eba
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da bør du dra på silkemarkedet. Der har de en del klær og ting. Alt fake men billig. De venter også at du pruter der!

Vet ikke om du er glad i å se deg rundt. Men den himmelske fredsplass og forbudte by anbefales. Og hvis du har en hel dag så kan du høre om de arrangerer tur til den kinesiske mur!

Anonymous poster hash: 71d9c...6c5

Skrevet

Mange år siden jeg var der (15) men det var en helt fantastisk by!!!! Gled deg (heldigris!)😄 Støtter hun over og jeg ville i tillegg definitivt prioritert den kinesiske mur - det var en veldig stor opplevelse. God tur!

Anonymous poster hash: d16cf...9e9

Skrevet

Du må til muren rett og slett. Den himmelske fredsplass også i grunn.

Jeg syns jadeparken var fin.

Silkemarkedet var galskap, men moro!

Ellers vil jeg anbefale å hå til et tehus. Der er servering av te en spesiell seremoni, også har de deilige månekaker der :-)

Så heldig du er som har en jobb med seminar i Beijing, kjente heg ble litt misunnelig!:-P

Skrevet

Også må du smake peking and og kanskje slange;-)

Anonymous poster hash: 71d9c...6c5

Skrevet

Alt som er nevnt over her. Og nattmarked! Vet det var et rett bak den forbudte by. Der friterer de alt. Slanger, skorpioner, larver, frukt osv. Trenger ikke nødvendigvis smake på noe, men gøy å se. 

Anonymous poster hash: 7a734...0d7
Skrevet

Og på silkemarkedet. Prut masse. De starter gjerne på 2000 yuan, men  ender på rundt 100-500, alt ettersom. 

Anonymous poster hash: 7a734...0d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...