Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #1 Skrevet 2. november 2014 Jeg har en baby som er ca 3 måneder rundt jul. Nå begynner familie og venner å spørre hva han "ønsker" seg til jul, om det er noe han trenger og sånt. Jeg føler vi har kjøpt aøt vi trenger selv, og klær frem til 1 år har vi masse av. Hva kan jeg si han trenger eller "ønsker" seg? Har dere noen gode tips? Eller har dere kanskje fått noe fint i gave til deres baby som var skikkelig fint/lurt/supert å ha? Anonymous poster hash: 4dc43...f11
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #2 Skrevet 2. november 2014 Tripp trapp stol Smykke Huske (innendørs babyhuske) Service BarneBestikk Barnebøker (Astrid Lindgren, gubben og katten, Elsa beskow) Barnebilder Leker for barn 6-12mnd Anonymous poster hash: 53860...ba9
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #3 Skrevet 2. november 2014 Har en på ca samme alder:) Vi har masse klær og sånt, men har ikke gått bananas og kjøpt inn alt i alle størrelser, så klær kan vi fint ønske oss. Ønsker meg ikke standard bodyer, men klær som faktisk ser litt ok ut. Vi har f.eks ikke kjøpt vippestol enda, men det er veldig kjekt å ha etterhvert når de skal begynne å spise fast føde. Ullklær som er dyrt å kjøpe inn selv er kjekt å ønske seg synes jeg. Vi kommer nok til å ønske oss babygym også.. Anonymous poster hash: d54c5...028
Elskerhøsten2014 Skrevet 2. november 2014 #4 Skrevet 2. november 2014 Jeg fikk faktisk før han kom, han kom ca 6 uker etter jul Jeg fikk : Voksi pose Bil pose Ull tøy Klær Leker Uro Sengetøy vippestol tåteflasker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå