Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #1 Skrevet 2. november 2014 Nå har jeg overhørt en assistent i barnehagen som flere ganger har sagt - ja han må skiftes på, men snart kommer det mer, så jeg gidder ikke skifte før om en stund. Barnet kan gå med no i bleia i over 20 min. Hva gjør jeg? Anonymous poster hash: 8ed24...337
hms33 Skrevet 2. november 2014 #2 Skrevet 2. november 2014 Ingenting gjør du..... Høres jo ut som den assistenten har full kontroll!!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #3 Skrevet 2. november 2014 Jobber du der? Ta det opp med ped leder. Barn skal ikke gå med bæsj i en halvtime! Anonymous poster hash: d08fe...87e
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #4 Skrevet 2. november 2014 Nei altså, hvis barnet går 20 min med bæsjebleie før det kommer mer så må jo selvsagt bleier skiftes med en gang! Det hadde vært noe annet hvis det kun var snakk om noen minutter. Ta det opp med ped.leder eller si til andre personen at du kan skifte med en gang. Anonymous poster hash: dec98...03f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå