Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #1 Skrevet 2. november 2014 Den var negativ iløpet av halvtimen man skulle lese den av. La den på baderomsbenken og glemte den. Titta på den nå og da er det kommet en strek til? Antar det er falsk positiv da? Den ser gul ut på bildet, men har i virkeligheten samme farge. Anonymous poster hash: b5cf6...496
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #2 Skrevet 2. november 2014 Er det den gule streken du tenker på? Den er nok ikke positiv, tror jeg. En positiv test får lilla strek, akkurat som teststreken... Beklager Anonymous poster hash: 9525d...a12
Bustetroll Skrevet 2. november 2014 #3 Skrevet 2. november 2014 Sånn skjer ofte når de når de ligger lenge.
Nodisc Skrevet 2. november 2014 #4 Skrevet 2. november 2014 Er jo en grunn til at det er innen en viss tid resultatet skal vises. Om du ble usikker må du rett og slett bare ta en ny test.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #5 Skrevet 2. november 2014 Streken er jo heller ikke der den skal være, så det er nok tvilsomt. Anonymous poster hash: ec16a...dce
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #6 Skrevet 2. november 2014 Med meg skjedde akkurat det samme. Og jeg var gravid!! Det var bare veldig veldig tidlig, så den slo dårlig ut. Ta en ny!! Kanskje heller et par dager etterpå. Lykke til! Anonymous poster hash: 23f5d...934
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #7 Skrevet 2. november 2014 Min var slik og jeg VAR gravid. Resultatet ligger ved siden av meg nå. Anonymous poster hash: 4fdde...c2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå