Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #1 Skrevet 2. november 2014 Er så lei av at mannen min ikke klarer å holde øya borte fra utringninger til pene damer!!!! Han er verdens snilleste, men har en tendens å snakke til puppene om han møter ei pen dame... Jeg har snakket med han før om det, men han sier han ikke legger merke til at han selv gjør det....!!! Er så lei.Det et ingen god følelse for meg heller når jeg sitter ved siden av han og merker at oppmerksomheten hans er en helt anne plass en der hvor den burde vært. Hva gjør jeg i dag? Snakker med han på nytt og egger opp til ny krangel, eller lar være? Han blir jo ikke bedre uansett.... :-( Anonymous poster hash: 91642...220
LittLykkelig Skrevet 2. november 2014 #2 Skrevet 2. november 2014 Er så lei av at mannen min ikke klarer å holde øya borte fra utringninger til pene damer!!!! Han er verdens snilleste, men har en tendens å snakke til puppene om han møter ei pen dame... Jeg har snakket med han før om det, men han sier han ikke legger merke til at han selv gjør det....!!! Er så lei.Det et ingen god følelse for meg heller når jeg sitter ved siden av han og merker at oppmerksomheten hans er en helt anne plass en der hvor den burde vært. Hva gjør jeg i dag? Snakker med han på nytt og egger opp til ny krangel, eller lar være? Han blir jo ikke bedre uansett.... :-( Anonymous poster hash: 91642...220 La han smake sin egen medisin? Snu deg etter alle de kjekke mennene du ser og bli imbesill når du snakker med dem. Så når han kommenterer det så sier du at det er sånn det oppleves for deg..
Gustav Klitt Skrevet 2. november 2014 #3 Skrevet 2. november 2014 Hvis du står sammen med ham og er med i samtalen, avbryt og si "Ja, ikke sant at de var fine? Men nå vil sikkert [kvinnens navn] ha litt øyekontakt" Som om du snakket til et barn. Siden han oppfører seg som et. Jeg hadde vært så skamfull at jeg hadde ikke nølt et sekund med å drite ham ut.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #4 Skrevet 2. november 2014 Han er virkelig ikke sjalu. Tror nok ikke det vil funke... Hi Anonymous poster hash: 91642...220
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #5 Skrevet 2. november 2014 Hvis du står sammen med ham og er med i samtalen, avbryt og si "Ja, ikke sant at de var fine? Men nå vil sikkert [kvinnens navn] ha litt øyekontakt" Som om du snakket til et barn. Siden han oppfører seg som et. Jeg hadde vært så skamfull at jeg hadde ikke nølt et sekund med å drite ham ut. Hehe. Ja, men blikket hans glir opp og ned fra puppene til ansiktet... Altså ingen ni-stirring. Han ville nok blitt veldig sur og det hadde vært pinlig for alle parter om jeg hadde sagt det.... Hi Anonymous poster hash: 91642...220
LittLykkelig Skrevet 2. november 2014 #6 Skrevet 2. november 2014 Han er virkelig ikke sjalu. Tror nok ikke det vil funke... Hi Anonymous poster hash: 91642...220 Kanskje han BLIR sjalu om du oppfører deg mer som han.. 😄
Sint naken biltyv Skrevet 2. november 2014 #7 Skrevet 2. november 2014 Hvis du står sammen med ham og er med i samtalen, avbryt og si "Ja, ikke sant at de var fine? Men nå vil sikkert [kvinnens navn] ha litt øyekontakt" Som om du snakket til et barn. Siden han oppfører seg som et. Jeg hadde vært så skamfull at jeg hadde ikke nølt et sekund med å drite ham ut. Dette er jo helt genialt😊😊 Dette burde du gjøre. Han slutter nok kjapt å gjøre det med deg i nærheten da!😛
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #8 Skrevet 2. november 2014 Vel, jeg må innrømme at dersom jeg prater med en dame med enorm utringning ville jeg slitt med å ikke stirre jeg også... Er hetero... Og en mann med åpen skjorte til navlen vil også by på problem, i hvertfall om det er noe pent å se på.... Minn han på å ikke sikle med tunga ute, vanskelig å gjøre noe annet.... Anonymous poster hash: 07688...9a0
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #9 Skrevet 2. november 2014 Hvis du står sammen med ham og er med i samtalen, avbryt og si "Ja, ikke sant at de var fine? Men nå vil sikkert [kvinnens navn] ha litt øyekontakt" Som om du snakket til et barn. Siden han oppfører seg som et. Jeg hadde vært så skamfull at jeg hadde ikke nølt et sekund med å drite ham ut. Funker sikkert på mannen, men er vel ganske ydmykende for den uskyldige brystfagre kvinnen. Anonymous poster hash: 3e072...62f
Himmel og hav Skrevet 2. november 2014 #10 Skrevet 2. november 2014 Et annet alternativ er jo å slutte å bry deg om det. Han er en voksen mann, du har allerede gjort han oppmerksom på at du ikke liker det. Enten ønsker han ikke å gjøre noe med det, eller så klarer han ikke å gjøre noe med det. Om han ikke nistirrer, men bare kaster et blikk ned i utringinga en gang i blant, så tenker jeg at det er ganske normalt. Jeg pleier ikke å nistirre folk jeg snakker med i øynene når vi prater heller (det er forøvrig lite som kan være så flørtende som direkte øyekontakt), men se litt på hva folk har på seg, på smykket i halsen, på øredobbene innimellom. Vet du hvor du har blikket ditt hele tiden når du snakker med noen?
Gustav Klitt Skrevet 2. november 2014 #11 Skrevet 2. november 2014 Hvis du står sammen med ham og er med i samtalen, avbryt og si "Ja, ikke sant at de var fine? Men nå vil sikkert [kvinnens navn] ha litt øyekontakt" Som om du snakket til et barn. Siden han oppfører seg som et. Jeg hadde vært så skamfull at jeg hadde ikke nølt et sekund med å drite ham ut. Funker sikkert på mannen, men er vel ganske ydmykende for den uskyldige brystfagre kvinnen. Anonymous poster hash: 3e072...62f Noen sivile tap må man dessverre påregne, ja.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #12 Skrevet 2. november 2014 Si til han at hver gang du tar han i å gjøre det så får du et hosteanfall. Og gjør som om du svelger vrangt, får DEN hostekulen hver gang. Funker som bare det ;-) Anonymous poster hash: d442c...8bc
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #13 Skrevet 2. november 2014 Kanskje du kan forklare hvordan det føles for kvinnen det gjelder? Jeg er en av disse pene og naturlig barmfagre kvinnene som naten må gå med høyhalset pologenser for å ikke få en utringing. Jeg opplever alt for ofte at menn stirrer på puppene mine. Noen er litt diskret, andre nistirrer, og da snakker jeg om at jeg går i helt normale klær som alle andre, det er bare at jeg får mer utringning fordi at puppene mine er store. Jeg synes det er utrolig irriterende, degraderende og slitsomt med slike menn. I perioder gikk jeg i posete collegegensere for å slippe stirring, men fant ut at det bare ble dumt. Jeg må tross alt få lov til å kle meg normalt. Anonymous poster hash: 8adf6...70d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå