Gå til innhold

Silikon før man er ferdig med barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 29 år, og har ett barn. Jeg ønsker ett barn til om noen år. Saken er som følger:

Jeg har alltid hatet puppene mine. Og da mener jeg et intenst hat. Jeg har på størrelse av 11-åringer med flate nipler. Jeg kan ikke fordra sommeren pga lette sommerklær, bikini og strand. Jeg har ser ikke ut i kjoler generelt sett da jeg ikke har noe å fylle. Jeg er normalvektig; 165 og 60kg. Men skal ikke mer enn middagsmat til før magen er litt full og magen står lengre ut enn mine bryst.

Har alltid hatt et mål at jeg skal ta silikon, men er "flink pike" og ville vente til jeg var ferdig med barn.

Så ble jeg gravid. Endelig tenkte jeg. Endelig skal JEG få pupper! Men neida. De vokste ikke en tøddel i graviditeten. Så skulle jeg amme da. Endelig skulle jeg føle meg som en Madonna med overfylte bryst. Men neida. De vokste pokker ikke en størrelse en gang! Jeg satt med den like forbannede A-cupen selv før melken hadde stabilisert seg! Jeg foraktet å amme offentlig, og gjemte meg vekk. Når man har små pupper er det helt grusomt for alt er liksom fullt åpent. Har man litt bryst kan man skjule litt, men ungen må legges helt opp og alt er på utstilling. I tillegg er det et utrolig nederlag å ikke få store flotte bryst med melk i. Så hatet har nå vokst ytterligere.

Så nå har jeg bestemt meg for å ta silikon. Endelig føle meg feminin og som en kvinne. Endelig fylle ut en kjole og få litt selvtillit utseendemessig.

Spørsmålet er; er det noen her som har erfaring med å ta silikon mellom graviditeter? I mitt hodet vil ikke neste gravidiet "ødelegge" mine silikonbryster siden jeg allerede vet at mine pupper ikke endrer seg nevneverdig, verken under graviditet eller amming. Er det noen som har liknende erfaringer?

Og bare for å ha sagt det. Mannen min kunne ikke brydd seg mindre. Dette handler om meg og mine følelser.

Takker så mye for svar, fior jeg synes dette egentlig er utrolig trist og sårt.

:takke:

Anonymous poster hash: 7d660...295
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i samme båt, men jeg har bestemt meg for å vente til jeg er ferdig med barn. (Har ett barn nå)

Har hørt flere si at ammingen har gitt endringer på silikonpuppene, så jeg tør ikke ta sjansen når det er snakk om så mye penger. Kjipt å måtte gå inn å reparere etterpå!

Når det er sagt, jeg hadde store endringer på puppene under svangerskap og fødsel. De vokste seg gigantiske og så snurpet de sammen etter ammingen var over og ble mindre enn noensinne.

Så, derfor vet jeg jo at mine silikonbryst vil ødelegges av amming.

Du derimot, forteller jo at brystene dine ikke ble spesielt påvirket av svangerskap og amming. Så da vil det kanskje virke bedre for deg 😊

Anonymous poster hash: 2ab2a...d8d

Skrevet

Det beste er å spørre en plastisk kirurg, siden de burde vite.

Personlig ville jeg gått for det nå, ikke ventet på å bli ferdig med barn, med mindre kirurgen sier dette ikke er lurt. Jeg tenker som så at livet er for kort til at man skal gå rundt og plages av noe som kan fikses. Jeg vet ikke når du planlegger neste barn da, men da kan jo være flere år til, og det er flere år hvor du vil gå rundt og hate puppene dine. Ikke verdt det.

Skrevet

HI her.

Takker så mye for svar.

Skal gå på konsultasjonstime og snakke med kirurg. Hadde brystene mine endret seg i noe særlig grad, hadde jeg ventet.

Men siden de ikke endret seg, har jeg på en annen side "overbevist" meg selv om at det ikke vil ha store effekten. Kan jo hende det er ønsketenkning selvsagt.

Jeg tenker også at livet er for kort. For mitt utgangspunkt er ikke at dette er noe jeg kunne vurdert. Dette plager meg sånn at det ligger konstant å gnager. F. eks synes jeg det er så flaut å dusje på treningssenter. Gjemmer meg alltid i innerste bås og pakker meg inn i håndklær.

Anonymous poster hash: 7d660...295

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...