Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #1 Skrevet 1. november 2014 Noen flere som føler at de der? Anonymous poster hash: 3ec9d...734
Anonym bruker Skrevet 1. november 2014 #2 Skrevet 1. november 2014 Jeg var.. Snakk med noen om det! Det blir aldri bedre hvis du ikke tar tak i det Anonymous poster hash: ded03...5e1
Anonym bruker Skrevet 2. november 2014 #3 Skrevet 2. november 2014 Jepp! Har trukket meg vekk fra nesten alle vennene mine =/Psykologen tar meg ikke på alvor, fordi jeg klarer ikke være ærlig. Anonymous poster hash: 148d8...449
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå