Gå til innhold

hørselkontroll 2 og et halvt år

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har vært på hørselkontroll med barn på 2-3 år, der alt har vært fint, men det i ettertid har vist seg å ikke være det likevel? var på hørselkontroll på sykehuset med min to åring nå for et par uker siden. alt var fint ("hørselspropper" i ørene og grundig undersøkelse) men synes han prater høyt til tider. prater heller ikke så tydelig som mange av de jevnaldrede. begynte å prate når han var litt over 2 år. har et stoort ordforråd, men greier ikke å uttale de fleste ord, spesielt lange, rent og tydelig.. jeg forstår omtrent alt han sier, men de som ikke kjenner han klarer ikke alltid å forstå hva han sier.. 

noen med erfaringer?

Anonymous poster hash: 78da2...8c8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Testet de for vannpropp i øret? På slike tester klarer de ikke å teste alle lyder, men dersom alt var bra er jo det i utgangspunktet bra.

Vi var gjennom det samme, og like etter 3 års dag begynte ting å løsne språkmessig :)

Anonymous poster hash: d08cb...7eb

Skrevet

Kan du fortelle litt om hvordan de tar hørselkontroll på toåringer?

Vi skal på hørselkontroll på sykehuset med vår gutt på 2, 3 åring nå snart.

Skrevet

noen som har vært på hørselkontroll med barn på 2-3 år, der alt har vært fint, men det i ettertid har vist seg å ikke være det likevel? var på hørselkontroll på sykehuset med min to åring nå for et par uker siden. alt var fint ("hørselspropper" i ørene og grundig undersøkelse) men synes han prater høyt til tider. prater heller ikke så tydelig som mange av de jevnaldrede. begynte å prate når han var litt over 2 år. har et stoort ordforråd, men greier ikke å uttale de fleste ord, spesielt lange, rent og tydelig.. jeg forstår omtrent alt han sier, men de som ikke kjenner han klarer ikke alltid å forstå hva han sier.. 

noen med erfaringer?

Anonymous poster hash: 78da2...8c8

Kan du fortelle litt om hvordan de tar hørselkontroll på toåringer? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...